Zwangerschapskleding voor een maatje meer.

Hoi!Iemand een tip voor zwangerschapskleding bij een maatje meer?
Heb normaal maat 46/48. Al een aantal outfits gepast van verschillende merken, maar merk dat de maat 46 op dit moment (17wk) nog maar net past. Wil graag kleding kopen waarmee ik de hele zwangerschap vooruit kan.

xXx
 
Ik heb hier van alles liggen waarvan ik dacht het nodig te hebben maar het is te groot...dus nieuw gekocht en nog niet nodig gehad! Ik heb normaal ook 48 dus had mt 50 gehaald... van mis etam en dat valt groot..mocht je interesse hebben benader me gerust prive ik heb een lange spijkerbroek twee driekwart broeken en een rok...

Groetjes Annemarie

Ps ben nu bijna 30 wk en pas nog steeds h en m mt 46 strecht tregging ook wen tip! Van de mama mode
 
Ik heb kleding besteld bij Bonprix. Daar hebben ze voor grotere maten zwangerschapskleding en niet duur. Ik heb in maat 52/54 besteld.Daarnaast heb ik inderdaad ook gewoon leggings van MS gekocht in een grotere maat, dat gaat tot nu to prima (ben nu 27 wkn).
 
Ik lees even mee..! Net 5 weken zwanger, nu nog geen kleding nodig. Maar draag nu maat 44/46 en weet van mn vorige zwangerschap (5 jaar terug) dat er in grotere maten niet zoveel te krijgen is.
 
Terug
Bovenaan