zwangerschapskleding zit niet lekker meer

Dat zal ik straks echt niet gaan missen, die kleding op het laatste moment van de zwangerschap.
De buik wel...is toch bijzonder zo'n kleintje die je voelt schoppen.

Ik merk dat nu mijn buik onderhand zijn hoogtepunt heeft bereikt, mijn kleding gewoonweg niet meer fijn zit! t-shirts zijn te kort, mijn buik komt eronder uit!
Broeken zitten ook niet fijn meer...
Het liefst draag ik thuis een joggingbroek met een trui erop, charmant is anders hahaha.

Nog eventjes vol houden!!!!

Groetjes Elise mv Merel en ? (38 wkn)

Haha ik denk dat gevoel!! Ik heb ook zo veel zin om straks lekker nieuwe kleren te gaan kopen. Ben deze al zo zat! Heb ook steeds meer kleren die niet goed meer zitten of te klein worden. Heb nu al zin in de lente/zomer collectie!!
Nog even...

Hoi hoi!

Dat herken ik ook wel hoor. Inderdaad, hempjes, shirts kruipen omhoog, irritant is dat!!
Ja ik ben het ook zat hoor om in de zwangerschapskleding te lopen, ik loop er zelfs al bijna 3 jaar in, hoevaak heb ik leggings al wel niet bijgenaaid, omdat ze zo heerlijk zitten, en ik nergens leggings kan vind die net zo lekker zitten hahaha.. Ik ben ook errug blij als ik straks inderdaad is lekker los kan gaan in de zomercollectie.

Nu moet ik wel eerlijk toegeven, dat ik vorig jaar nog weken in mijn zw.schapskleding liep, ook na de bevalling... dus ik heb eigenlijk niet echt de kans gehad om andere kleding te kopen, want toen was ik alweer zwanger.

Succes met het uitleven naar de "normale" kleding, en inderdaad geniet nog even lekker van die dikke buik, vol getrappel!! Liefs supermams

Terug
Bovenaan