zwangerschapskleding

<p>Hallo! Mijn broeken gaan nu echt strak zitten dus wilde graag zwangerschapskleding komen. ik woon in een klein dorp en in de dichtbijzijnde stad hebben ze dat niet, alleen bij de prenatal. Nu heb ik leuke dingen gezien bij bonprix, maar welke maat moet ik kiezen? Normaal heb ik maat 42 kwa kleding en broeken. moet ik die maat gewoon aanhouden?</p>

Bij bonprix vind ik de kleding altijd erg kort.. Maargoed ik ben ook best lang (183cm).
kijk eens bij Wehkamp, ik had daar positiebroeken met lengte en breedte maat voor 25/30 euro!

Wehkamp is ideaal. Je hoeft pas nadien te betalen. Ik bestel altijd 2 maten en wat niet pas gaat weer retour. Gratis verzenden en geen 'gedoe'. Ik heb normaal maat 38 en nu ook. Maar net zoals bij gewone kleding wisselt het nog wel eens welke maat lekker zit.

Jaa je kunt je eigen maat aanhouden.  Maar per merk kan de maat wel verschillen. Zoals ook met gewone kleding.  Ik vind de broeken van hm t fijnste zitten. 
T kan wel zijn dat je aan t eind van je zw een grotere maat nodig hebt. Maar ik droeg toen alleen nog maar jurkjes of joging broeken. Vond broeken echt niet fijn meer met die buik 

Wel leuk, positiekleding shoppen. Ik ben zelf helemaal gelukkig met de broeken van Queen Mum (merk). Daar zitten namelijk verstelbanden in, waardoor je broek met je meegroeit. Ze zijn wel wat prijzig, maar ik heb er laatst weer een bij Noppies besteld in de sale. Qua maat hetzelfde als wat ik al droeg voor de zwangerschap.

Ik heb vorige week een broek besteld bij de Bronprix maar ik was er niet blij mee.Ik vond de kwaliteit echt slapjes en de broek zat ook niet mooi. Ik bestel daar niet meer.
Broeken van de h&m zijn nog steeds het fijnst dus die raad ik je zeker aan.

Ik heb deze week een paar besteld bij noppies nu in de sale! Is echt fijn ik hoor daar echt goede verhalen over ben benieuwd ik heb besteld van het merk queen mom omdat dat merk de enige was in maat 34 lees 42.. vind hetik wel vervelend dat veel merken maar tot maat 40gaan.. ben erg benieuwd!

Terug
Bovenaan