Zwangerschapskleding

<p>Omdat mijn eigen broeken nu met ca 9 weken niet meer passen wilde ik alvast een zwangerschapsbroek kopen. Maar ik weet niet zo goed welke maat ik dan het beste kan nemen. </p>

Ik heb gewoon mn eigen maat aangehouden dus een 36 omdat ik vind dat ze snel afzakken hoe losser ze zitten.
Ik heb de broeken van de h&m  met veel stretch.  Zit heel fijn .
Ik ben ze wel eerst gaan passen maar ik heb wel gewoon dezelfde maat als normaal. En deze blijven eigenlijk door de hoeveel heid stretch de hele zwangerschap  fijnzitten

Inderdaad wat nicolle zegt, ik heb ook de hele zwangershap in h&m broeken gelopen. Ze zijn inderdaad stretch want nu 5 maanden na mijn bevalling loop ik er nog in omdat mijn broeken niet passen. Ik vond de broeken van de lidl ietsjes groter uitvallen en fijn op het einde van de zwangerschap omdat ik vocht vasthield . Maar als je nu al 9 weken bent zul je in de zomer uitgeteld zijn. Dus waarschijnlijk wanneer je op einde aanloopt zul je toch korte broeken en jurkjes willen aandoen :) 

H&m inderdaad en veel jurkjes!
Pantys paste bij mij gewoon of 1 maat groter. Dan kan je alles gewoon aan ;)

Ik heb nog een pakket voor een klein prijsje met ongeveer 30 items te koop, allemaal maat 36/38 - mocht je interesse hebben ;)
https://www.marktplaats.nl/plaats/m1505899242/view?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Ik had een hele fijne broek van zalando. Gewoon in mijn normale maat. De buikband is wat losjes, wat in het begin nog een beetje gek/flubberig zit. Maar verder heb ik deze broek tot het einde toe heel veel gedragen, terwijl ik andere broeken aan het eind niet meer aan kon, omdat de buikband onaangenaam strak zat.
Misschien kun je nu alvast leuke jurkjes enzo kopen, die nog afgeprijsd zijn, voor straks de nieuwe collecties weer te koop zijn?

Ik heb ook een van de hm en die paste goed in het begin, maar in mijn 8e maand kon ik hem niet meer comfortabel aan. Toen werden het van die corduroy stretch broeken die nu in zijn (wat overigens geen zswangerschapsbroeken zijn, maar toch echt heel lekker zitten) 

Terug
Bovenaan