zwangerschapskleding

Hoi Ilse,

ik heb zelf vrij veel gekocht bij Prenatal, daar hebben ze wel leuke dingen. Bij Miss Etam ook wel, alleen zijn de meeste dingen voor mij te groot.

Ook een aantal H&M zaken verkopen positie kleding.

Sylvie
 
Ik heb een soort heupbroek uit de huidige gewone (geen positie hebben ze nl niet) collectie van de benetton (met stoffen ceintuur en broek is te verstellen onder aan de pijpen, 2 standen korter te maken), dit gaat nog steeds prima (28 weken nu) en is verkrijgbaar in veel verschillende kleuren. De broek sluit gewoon netjes onder je buik en ik vind het prima zitten en hij kan nog zeker wel even mee. Hij zal wellicht niet mee kunnen tot 40 weken maar is daarna wel meteen weer draagbaar.

Verder sluit ik me aan bij de Miss Etam aanhangers (leuke spijkerbroeken, let inderdaad wel op de maat!), de Prenatal is qua collectie heel wisselend (vaak veel synthetisch en geen zakken etc erop), de H&M vond ik dit keer wat minder maar kan ook erg leuke dingen hebben. De KidsFactory (A'dam/Breda) heeft ook leuke dingen (wel wat duurder) vaak ook betere gelegenheidskleding.

Gr,
Mariaz
 
Voor nu kun je beter een gewone stretchbroek kopen of een legging, want voor echte positiebroeken moet je echt wel een flinke buik hebben, anders ben je de hele dag aan het ophijsen.
 
hoi,

ik persoonlijk vind het lastig , ik heb een grote maat en positiekleding gaat niet tot mijn maat, ik heb dus gewoon een stretchspijkerbroek gekocht die ik normaal draag maar dan 3 maten groter ,normaal slaag ik altijd wel bij miss etam of c&a.
 
Terug
Bovenaan