zwangerschapskleding??

Hallo dames,

Eindelijk, 5 weken zwanger. We hebben er bijna 2 jaar flink aan moeten werken, het is 1 x eerder gelukt, maar helaas na 7,5 week geëindigd in een miskraam. Het is nu ook nog maar pril, maar alles gaat gelukkig goed (mijn borsten zijn wat gevoeliger en af en toe wat gerommel in mijn buik, that's it).

Ik heb een vraag over zwangerschapskleding en met name ook badkleding (voor een vakantie begin september). Kennen jullie een leuke interenetsite of postorderbedrijf waar je leuke kleding kunt kopen. Ik wel een aantal 'standaard' winkels zoals miss etam, prenatal, promiss. Maar misschien bestaan er hele leuke sites of is er iemand die kleding maakt voor anderen.

Ik hoor het graag.
Groetjes, Tjel
 
Allereerst: van harte gefeliciteerd!

Ik weet niet zoveel site's met kleding. Bij www.babywalz.nl hebben ze wel een beetje, maar het is meer een site voor baby- en kinderspullen (dus niet alleen kleertjes). Als je daar je zwangerschapkleding besteld, weet je in ieder geval dat niet alle zwangeren ermee lopen, omdat er niet zo veel zijn die weten dat ze daar ook positie-kleding hebben.

Ik hoop voor je dat je nog meer tips krijg, met wel veel kleding op de site.

Succes met je zwangerschap.
Groetjes Brenda
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Kijk eens bij zoekmachine google, tik zwangerschapskleding in en er zal beslist wel een site zijn waar je vindt wat je zoekt! Succes ermee!
Groetjes, Claudia (27w)
 
Terug
Bovenaan