zwangerschapskleding

Hoi allemaal,

waar kopen jullie je zwangerschapskleding? Ik ben nu bij prenatal en miss etam geweest, maar vind het zo truttig (althans hier in het dorp...). En zeker voor de grotere maat (44-46) vindt ik het moeilijk om iets te vinden. Iemand tips?

groetjes mirjam

Je kunt ook zwangerschapskleding kopen via internet. Ik heb bijvoorbeeld wat kleren gekocht bij Wehkamp.

Succes ermee.

Het is niet makkelijk om "leuke" kleding te vinden tijdens de zwangerschap.......en zeker niet als iemand net als ons toch even een wat grotere maat heeft. Kwestie van rondsnuffelen is mijn mening. De ene winkel heeft maat 42 en die past als 44/46 en andere winkels hebben dat weer andersom (krijg je emobuien van, haha). Ik slaag dus niet echt bij één winkel, maar C&A een truitje, miss etam een spijkerbroek en dan bij de V&D (nooit verwacht) bij de grotere maten leuke rokken.
Heel veel succes en inderdaad op het internet kan je ook leuk shoppen.

Ik zie inderdaad dat er bij H&M aardig wat grote maten tussen zitten dus dank je wel linn1984......en bij Esprit.nl gaat het tot maat 44 volgens mij dus dat is een kwestie van passen.

Ik heb bij babydump een hele leuke broek van mamalicious gekocht.
Heb zelf ook een grote maat. En de broek was ook helemaal niet duur 30 euro
Ik heb ook een leuke broek bij miss etam gehaald.

Succes

Terug
Bovenaan