zwangerschapskleding

hallo
een tijd geleden schreef ik al overdit onderwrp. ik was toen radeloos omdat ik al mijn zwangerschaspkleding kwijt was. ik had een gedeelte uitgeleend aan iemand die beweerde niks te hebben en had nog een gedeelte thuis wat ik niet kon vinde. Nou jullie raden het nooit maar de vriendin heeft toch mijn kleding gevonden en vandaag vond ik de rest van de kleding; jullie raden het nooit tussen de kerstspullen. had vorig jaar dus al last van zwangerschaspdementie, hahaha. Nu zit ik na nieuwe aankopen met een super volle kast met kleding. hahaha kan tot het einde van mijn zwangerschap wel elke dag wat anders aan.

hahaha, jah dan heb je dat weer...
Ik heb trouwens niet veel aangeschaft. heb 1 spijkerbroek gekocht, en 2 jurkjes.... kreeg van een vriendin een legging en een huisbroek te leen gekregen.

Verder heb ik niks gekocht, droeg voornamelijk shirts met lange mouwen van only en die kunnen tijdens de zwangerschap prima, leuk tuniekje erover en elke dag is een ander feest hahaha...

Heb nog wel 2 buikbanden gekocht.. een simpele zwarte en een zwarte met de tekst 50% alex 50% anneke 100& ikke

Je hebt nu iig voldoende kleding! hahah ik moet er soms tegen wassen!

Haha, wat grappig zeg!!
Ik heb 2weken terug ook de broek gevonden die ik kwijt was,, maar ik paste hem niet meer, ben nu al wat sneller flink bij mn buik, voorheen droeg ik hem bijna tot het einde,,hihi
Denk geef hem aan mijn zus(nu 4mnd zw), maar die wilde hem niet, het is een soort van strech stof die zij altijd droeg toen ze nog 50kilo zwaarder was,,haha,,roept blijkbaar nare herinderingen op!
Ach ja heb hem in de doos gedaan, heb nog drie broers (dus schoonzusjes) daar bewaar ik hem voor!
Ik heb gelukkig ook ruim voldoende tot maart ;-)
Liefs MJ

Heb vandaag nog ff een broek en een blouse gekocht... was bij de h&m en was opruiming, broek voor 15 euro blouse 7 euro... dat kon ik toch niet laten hangen :D hahaha.... nu heb ik echt zat hoor... zo komt jan splinter wel door de winter

Terug
Bovenaan