Zwangerschapskleding

Waar halen jullie dit allemaal vandaan?

Ik heb wat gekocht op marktplaats, (heb er zelf ook wat te koop op staan) en dat werkt redelijk maar wil voor die paar maanden er en leuk uitzien en niet te duur bijlopen....

tips?

vandaag heb ik me wat treggings gekocht, die ik gewoon naar beneden om kan slaan (kan er niet tegen als het op de helft van mijn buik zit)..
die krijg je vrij goedkoop bij de c&a, ook hebben ze bij de h&m zwangersschapskleding en niet zo heel erg duur..
ik ga ook eens even op marktplaats kijken..
xxx

Ik heb wat korte vestjes en ook bolero's, gewoon lekkere simpele goedkope egale topjes erbij kopen. Draag daar dan zo'n kort vestje of bolero overheen. Die kan je straks na je zwangerschap ook nog lekker dragen, en die topjes zijn meteen handig voor als het in het voorjaar of de zomer warm is en je er dus niks overheen wil dragen. Heb 1 zwangerschapsbroek gekocht bij de Prenatal, 45 euro. Wil er wel nog 2 bij kopen, maar hier in de buurt zit een winkel die uitverkoop heeft omdat die weggaat. Dus daar eerst maar even checken. Heb ook een zwarte legging, voor in de zomer een ander kleurtje erbij lijkt me ook wel wat. Heb nog wel een paar wat wijder vallende shirts (wel met model erin) en jurkjes dus die gaan ook nog wel even mee. Voorlopig heb ik het al helemaal voor mezelf uitgetekend dus!

h&m is idd leuk en goedkoop met zwangerschapskleding ik heb net als jij ook wat al gekocht via mp.Een tweetal noppies broeken zitten heerlijk! en een 2 shirtjes, wil er wel een beetje hip en leuk bijlopen hoor..
xx

Ben ook H&M fan! Leuke vlotte dingen en niet zo duur.. Verder vind ik mamalicious een supermerk, ook niet zo heel duur (via prenatal of webshop). Er zijn op internet trouwens heel veel leuke sites voor positiekleding, gewoon effe googelen. Ik heb nog een aantal dingen van de vorige twee zwschappen (niet alles is leuk meer..) maar draag wrs ook veel jurkjes en leggings..alhoewel die op het laatst niet handig meer zijn omdat de voorkant dan veel hoger zit..en als shopaholic wil ik toch ook wel weer wat nieuws haha!

Www.goodmoodmom.nl
Www.jollyb.nl

En ik hoor dat je naar Miss Etam moet, daar kom ik nooit. Schijnt dat je daar fijne basics kunt halen.

Voorlopig pas ik nog in mijn eigen kleren.

hier ook nog niet echt nodig hoor maar ja wil gewoon wel voorbereid de zomer in hahaha

heb een hekel aan shoppen.... dus doe het graag gericht ;-)
bedankt iig voor d etips

voor nu vind ik de H&M nog wel tegenvallen, ff afwcahten waar ze de zomer mee gaan komen..

Terug
Bovenaan