zwangerschapskleding

Ik weet dat er hier al verschillende zwangerschapskleding dragen. Dit is bij mij nog niet het geval, mijn eigen kleren zitten nu nog ruim dus ik hoef er nog niet aan te denken. Maar toch doe ik dat.
Van de zomer (eind juni) gaan wij op vakantie en dan wil je toch korte broeken meenemen. En ik neem aan dat ik dan wel al een buik heb. Maar als ik eind mei ga kijken voor zwangerschapskortebroeken dan zul je zien dat ze die dan niet in mijn maat meer hebben, wat eigenlijk altijd het geval is als ik iets uitstel om te kopen.

Hoe lossen sommigen van jullie dit op? Ik zit nu te twijfelen of ik er nu al voor zou gaan kijken of toch uitstellen. Want sommige zomerzwangerschapskleding is al in de uitverkoop.

Ik heb hetzelfde heb ook nog eigen kleren aan.
Zijn misschien rokjes geen goed idee, en anders zou ik gewoon 2 broeken uitzoeken doe je die maar in de tas van je vriend/man haha.
Succes.

Liefs yvet

Ik kan me niet voorstellen dat je tegen die tijd niets meer kunt vinden. En anders koop je nu toch alvast een broek? April is meestal ook mooi zat, dus dan kun je 'm alvast aan.
Bizar trouwens, dat sommige zomerkleding nu in de uitverkoop is. Is dat niet gewoon collectie 2011?

Heey meid ik kom je hier ook nog even lastig vallen. Ik weet niet of je vaak jurkjes draagt? Ik heb er voor de zomer alvast een paar gekocht. Ja het was wel de collectie van vorig jaar, maar voor een tientje per stuk kon ik ze niet laten hangen. Nu beval ik wel een stuk eerder , maar jurkjes zijn nooit weg. Ik zou gewoon 1 of 2 broeken kopen. Dan heb je die vast. Je zal ze toch nodig hebben. En hebben ze tegen die tijd nog leuke in jouw maat, heb je ze zo bijgekocht. Beter dat je er nu vast 1 of 2 hebt en niet helemaal mis grijpt!

Als je daar echt bang voor ben zou k idd 1 of 2 kopen alvast...
Vorige week heb k bij Prenatal n hele leuke legging gekocht.
Heb al meer langere shirts, niet specifiek zwangerschaps, gehaald, die daar goed over kunnen, slippertjes erbij en klaar is klara.
Wij gaan in April naar Tenerife, ben nu beetje aant groeien dus k moest al wel wat hebben.
Heb bij New Yorker n heel gaaf knalrood shirt gekocht, zijkant wat geplooid, koop daar nooit wat maar nu goed kunnen slagen voor een 'groeishirt'...

Ik kan altijd goed slagen bij miss etam. En als je nog niet zeker bent kan je ook wat kopen via marktplaats, is een stuk goedkoper en vaak maar een paar maanden gedragen.
Je hebt ook korte positiebroeken. Je kan ook natuurlijk een elastiek door je knoopsgat heen doen en vastmaken aan de knoop en er dan een buikband overheen doen (en die dan onder je shirt als je niet zo'n fan bent van buikbanden).

@supertje. Ik heb idd wel een paar zomerjurkjes die meegroeien, maar dat zijn er echt maar 2 of 3. Gelukkig heb ik wel een moeder die een maatje groter heeft dan ik heb. Toen ik zwanger was van Evy heb ik ook wat jurkjes van haar geleend, misschien dat ik dit jaar ook kan doen.

@meonly85. Buikbanden zijn idd een idee. Ach ja, anders worden het jaar waar ik veel rokjes en jurkjes ga dragen.

Terug
Bovenaan