zwangerschapskleding

Hoi hoi,

dragen jullie al allemaal zwangerschapskleding? Ik nog niet, heb gisteren mijn kast omgetent omdat er toch erg weinig overbleef wat ik nog aan kan. Heb nog 3 broeken en wat shirts maar het wordt erg eentonig.
Kan ergens niet wachten tot ik weer een lekker zittende broek aankan, aan de andere kant moet ik die nog een halfjaar aan dus stel ik het zo lang mogelijk uit....

Ben benieuwd naar jullie !

gr Natasja

Hey natascha,....
Hihihi, ik draag al vanaf week 7 zwangerschapskleding, heb normaal maar 34, maar paste al heel snel mn kleding niet meer,....pfff ik ben flink aangekomen, maar ja,...bij de andere 3 was ik ook iets van 30 kilo aangekomen.Denk dat ik het deze keer ook gaat halen hihihihi.
Lekker gaan shoppen, bij h&m of c&a,...die hebben voor niet al te veel geld leuke zwangerschapskleding, maar dan wel online!
Hoop dat je er wat aan heb!xxx Nance

Ik heb zat liggen Nance. Ik ben bij de 1e meer dan 10 kilo afgevallen en de broeken van daarvoor die passen nu nog. Ik heb iedere zwangerschap iets gekocht en heb nu dus een hele verhuisdoos vol!
Bij ons een half uur rijden vandaan zit een outlet van miss etam. Daar koop je voor een paar euro leuke dingen!
Ik ben nu ook al flink aangekomen maar dat komt door het vele momenten iets eten. Maar pas dus nog net in mijn gewone (te grote) broeken...

ik ben maar 800 gram aangekomen maar heb al wel een beste buik, ik heb nog geen zwangerschapskleding en die ga ik ook niet aanschaffen bij mijn vorige ook niet gedaan. ik heb meestal jurkjes aan. nu heb ik toevallig een spijkerrok aan waar de knoop niet van dicht kan, maar heb gewoon zon buikband om dat je dat niet ziet.

Ik heb 1 zwangerschapsbroek gekocht. Een spijkerbroek. Verder alvast een winterjas van mamalicious, want al mijn jassen gingen niet meer dicht, hihi!

Ik heb al best een rondere buik gekregen. Veel mensen om me heen zeggen nu ook, jaaa je kunt het al zien. Maar mensen die het niet weten, die zeggen (nog) niets.
Ik pas verder nog 3 "oude" broeken en heb veel wijde bovenkleding, dus die kunnen nog wel even mee.
Ik ga in november een weekend naar Antwerpen, lekker shoppen!

Ik ben nu 17 weken en 2,5kg aangekomen.

Van de week even leuk geshopt bij de H&M, Deze keer leuke hippe dingen gescoord. Ik zit op het randje van wel/niet. Zwangerschapsbroeken zitten eigenlijk nog iets te wijd maar eigen broeken zitten wel erg strak bij de band. Ik ben 17 + 4 en ongeveer 2.5 kilo aangekomen.

Ik draag ook al sinds de 7e week positiekleding. Ik heb snel last van mijn buik dus een goede broek is echt een must! Ik vind positiekleding ook mooi staan, dus heb al best veel in huis. Voornamelijk h&m en mamalicious.

Terug
Bovenaan