Zwangerschapskleren?

<p>Hallo dames, </p><p>ik ben op t moment 12 weken zwanger en heb nog geen zwangerschapskleding nodig. Toch ben ik er wel naar opzoek omdat ik over 2 weken voor een aantal weken op vakantie ga naar Amerika en het dan wel verwacht nodig te hebben. Ik kan alleen nergens iets vinden! (Ben voornamelijk op zoek naar korte broeken) gisteren in den bosch geweest en alleen bij de h&m hadden ze, minimaal, keus. Iemand tips? Ben ook al bij de prenatal geweest en online gekeken bij wehkamp enz. Wil ook niet al te dure dingen kopen omdat het echt alleen maar voor op vakantie is.. </p>

Hoi Linz,
Ik zit met dezelfde situatie! Wat ik heb gedaan, is een paar wijde jurkjes erbij gekocht (de meeste zomerjurkjes die ik heb, passen ook prima met een groeiende buik) en een paar gewone korte broeken in een paar maten groter dan normaal. Niet van die strakke, maar met een elastische tailleband. Je kunt ook eens op Pinterest zoeken, daar geven veel mensen tips voor leuke merken die positiekleding aanbieden, maar het is idd wat duurder dan normale kleding!
Je kunt natuurlijk ook aan het begin van je vakantie shoppen in Amerika, daar hebben ze vast en zeker meer keus dan hier :)
Succes en vast een fijne vakantie!
Groetjes, Céleste

Hoi hoi misschien kan je eens kijken op de site van pure mama
hebben leuke zwangerschapskleding tegen goede prijzen. Goede vakantie alvast.

Bonprix en Zalando is ook veel keuze en daarnaast H&M online, overal nu wel zomercollectie. Je zou ook op Marktplaats kunnen kijken als je 2ehands niet vervelend vind.

Ik heb gewoon via marktplaats gekeken! Klnkt misschien raar, maar hoelang draag je die kleren nou, en het is nog voordelig ook! Vaak zijn de kleren die aangeboden worden maar een paar maanden gedragen.. 

ligt er ook aan hoe  vask je zeanger bent geweest enz
bij de eerste had ik pas rond 24 weken  kleding nodig 
bij nimner 3 met 10 weken
zou dus wat wijdere kleding nemen 

Ik heb gewoon bij de Primark wat van die leuke stoffen korte broekjes gekocht. Daar zit elastiek in de band die makkelijk meegroeit. En een touwtje zodat je in het begin nog wat strakker kan doen. En voor 4 euro kan je nog een keer een nieuwe halen als het nodig blijkt
En shirts heb ik vooral na de lengte gekeken dus langer als normaal. Ik ben nu 36 weken en kan deze nog steeds aan. 

H&M heeft wel wat korte broeken in de sale online. Maar van die losse stoffen broekjes werken ook prima, of een maatje groter (geen hoge taille dan he). Succes!

Terug
Bovenaan