zwangerschapskont

Gister naar de markt geweest met mijn moeder staan we te praten met mensen die bij mijn moeder in de winkel komen en ik loop naar een kraampje vraag ze aan mijn moeder of ze oma wordt!!! ze kon zien dat ik een zwangerschapskont had jezus he daar heb ik nog nooit van gehoord dat iemand het daaraan ziet.

krijgen jullie opmerkingen daarover?
 
ik heb inderdaad ook nog nooit gehoord dat ze het aan je kont kunnen zien lol
maar mensen die in de zorg zitten in onze omgeving wisten het wel meteen te zeggen zonder dat wij iets zeiden die zagen het in mijn gezicht die zeiden dat mijn kleur in mijn gezicht veranderd wat bleker maar niet in een negatieve zin ook daar lach ik dan om maar ja als ze tegen me begonnen erover dan toch was ik op dat moment wel zwanger inderdaad
vind het ook niet erg want gezien onze geschiedenis praten wij al heel vroeg over onze zwangerschap nu en bij sommige hoeft je niks te zeggen die weten het dus al meteen lol

 
ik lig er ook niet wakker van maar vind het wel apart.
mijn taille is wel al bijna weg dus hou er maar rekening mee dat ik helemaal rond wordt van voor en achter!
 
Lekker zo'n opmerking. Ben benieuwd wat ze dan zouden zeggen als ze mijn kont zien :) Ik heb wel eens gehoord dat mensen het aan je ogen/gezicht kunnen zien, maar je kont....
 
hahahhaha ik heb gelijk in de spiegel gekeken.....................mijn billen zijn nog hetzelfde gelukkig.................

Mijn taille?

WIL IK HET FF NIET OVER HEBBEN!
 
micromuis: dus je taille is ook weg hahahahaha.
Ik vind het super om een dikkere buik te krijgen 's avonds is hij echt bol maar die achterkant daar kijk ik niet meer naar. het valt op zich nog wel mee maar ja ben ook nog maar 9 weken dat wordt wat als ik 30 weken ben tonnetje rond denk ik hahaha.
Zodra je mag sporten na de bevalling ben ik denk ik veel daar te vinden wil toch een klein beetje weer mijn oude figuur terug als het kan.

 
Terug
Bovenaan