zwangerschapskwaaltje?

Hoi,

Ik ben nu 7 1/2 week zwanger van ons tweede kindje. In september heb ik met bijna 12 weken een miskraam gehad en we zijn nu super gelukkig dat we weer in verwachting zijn.

Naast de wel bekende kwaaltjes als misselijk en energieloos zijn, heb ik nu ook last van een heel strak gevoel in mijn buik. Het lijkt wel of mijn lichaam in een te klein velletje gepropt is! Dit herken ik helemaal niet van mijn vorige zwangerschap. Zit dit tussen mijn oren of herkennen jullie dit wel?

Groetjes
Niene79
 
hoi niene

allereers gefeliciteerd, wat fijn dat je nu weer zwanger bent.
het strakke gevoel kan het oprekken zijn van je banden.
ik had dat zelf rond 10 en halve week zoiets maar kreeg er ook steken bij en heb zelfs de verloskundige gebeld omdat dat erg zeer deed.
nu is mn buik al best wel gegroeid en heb ook echt het dat strakke gevoel alsof er al een grote toeter op staat hihi.

groetjes bello
 
hoi niene

allereers gefeliciteerd, wat fijn dat je nu weer zwanger bent.
het strakke gevoel kan het oprekken zijn van je banden.
ik had dat zelf rond 10 en halve week zoiets maar kreeg er ook steken bij en heb zelfs de verloskundige gebeld omdat dat erg zeer deed.
nu is mn buik al best wel gegroeid en heb ook echt het dat strakke gevoel alsof er al een grote toeter op staat hihi.

groetjes bello
 
Hey!


Ten eerste van harte met je zwangerschap!

Strak gevoel had ik af en toe, dat is gewoonweg het groeien van je buikje denk ik.... als je twijfelt... gelijk de HA of VK bellen!

Liefs
 
Hallo,

Proficiat!!
Ik heb dat gevoel ook gehad en nog steeds met vlagen (Ik ben nou 28 weken). Het is het groeien van je buik. Ik had altijd het gevoel dat als ik heel diep in zou ademen dat mijn buik zou gaan scheuren.

groetjes
 
Terug
Bovenaan