zwangerschapskwaaltjes net na de eisprong?

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.
ik heb 3 dagen geleden mijn eisprong gehad sinds die tijd is mijn temp 0,4 graden gestegen.
en nu heb ik sinds gisteren last van hoofdpijn, misselijkheid, rugpijn, steekjes in mijn borsten en vandaag zag ik bruinige afscheiding in mijn slip (sorry voor de onsmakelijke details)
kan iemand mij vertellen of dat evt zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn?
ik hoop het natuurlijk wel maar ik moet 10 dec pas ongi worden.

alvast bedankt
een onzekere anoniempje

Ik had precies dezelfde kwaaltjes vanaf net na de eisprong. En ik was inderdaad zwanger, had alleen pas na 1,5 wkeken over tijd een positieve test.
helaas is dit met 6,5 weken fout gegaan en heb ik een miskraam gekregen. Maar goed het kan dus heel goed zijn dat je zwanger bent.
Succes met afwachten!
Liefs Angel

Ook ik heb net als ji die uitingen. Ik moet de 9e ongesteld worden en hoop nu ook dat ik het goed heb. Ik heb dezelfde klachten alleen geenbruinige afscheiding, maar verder hetzelfde. Ook hoofdpijn, misselijk, niet elke dag maar toch, de ene dag erg moe en de andere dag bordevol energie...rugklachten, voorla onderin en ja ook steken aan de zijkanten van mij borsten...dus misschien zijn wij het allebei wel...spannend he!!!

Nou duimen voor beiden...

Het is heel goed mogelijk. Ik zelf had ook bruine afscheiding, maar verder had ik geen klachten. Nu ben ik trotse mama. Dus geef de hoop niet op.
Heel veel liefs MP

bedankt dames,
ik heb nu weer iets anders erbij
soort branderig gevoel aan de zijkanten van mijn buik, in de buurt van mijn heupen en ik heb een reuze honger echt niet normaal de meest uiteen lopende dingen van chocola naar worst en dan weer ontzettende zin in oosterse gerechten pfff ik snap er niets van.

natascha het is zeker spannend dat wij allebei diezelfde klachten hebben en ook nog onze nod rond dezelfde datum hebben :D
ik hoop dat het voor ons deze keer raak is.
groetjes de onzekere anoniempje

hoi Irene en de rest,
Ik moet morgen (7 december) ongesteld worden normaal gesproken. Ik heb ook last van hoofdpijn, mijn temperatuur is ook nog wat hoger, en één van mijn borsten is gevoelig. Spannend.... Ik ben benieuwd of ik en jullie zwanger zijn of niet.

groetjes Irene

Heb ook van die klachten. Mijn verstand zegt dat ik niet zwanger kan zijn omdat ik net gestopt ben met de pil. Maar aan de andere kant, hoeveel vrouwen zijn er wel niet die 1x de pil vergaten en ook zwanger zijn? Vind het allemaal erg spannend en snap er soms helemaal niks van. Mijn buik doet af en toe pijn en ik heb zo'n opgeblazen buik dat ik het liefst de hele dag met mijn broek los loop, terwijl ik met mijn ongi's ook wel een opgeblazen buik had maar nu nog veel meer. Ook ik ben een paar dagen kotsmisselijk geweest in vlagen, soms de hele dag door en soms ook een dagdeel niet? Ben benieuwd of ik de 22e ongi word of dat ik mag gaan testen.
Groetjes, Danielle

Terug
Bovenaan