Zwangerschapskwaaltjes op het werk

Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment zwanger van mijn tweede! De eerste zwangerschap ging best goed. Af en toe wat kwaaltjes echter op het werk waar best een mannencultuur heerst had ik t gevoel dat ik maar weinig kon aangeven waar ik last van had. Natuurlijk loop ik niet continue te zeuren. Maar als een collega geinteresseerd vraagt hoe t gaat en je geeft aan dat bijvoorbeeld vandaag even min dagje is kreeg ik al gauw de reactie : "tja je was er zelf bij" of " jij wil graag een kindje" . Ik kan hier zo boos om worden. Komt ook voornamelijk door de hormonen denk ik ;) . Maar ik vraag me af of anderen dit herkennen en hiermee om gaan.
 
Ja dat had ik ook erg idd als ik moest overgeven en iemand hoorde dat. Kreeg ik commetaar van ja jij wilde het of idd je was er zelf bij. Ik heb er niet naar geluisterd het enige wat ik dacht wacht maar tot jij er zelf last van krijgt of als je vriendin zwanger zou zijn dan piep je wel anders. Lekker laten gaan. We weten dat het er bij hoort maar we vragen er niet om! Ik hoop dat je nog wel kan genieten van je zwangerschap ondanks je kwaaltjes
 
Ja dat had ik ook erg idd als ik moest overgeven en iemand hoorde dat. Kreeg ik commetaar van ja jij wilde het of idd je was er zelf bij. Ik heb er niet naar geluisterd het enige wat ik dacht wacht maar tot jij er zelf last van krijgt of als je vriendin zwanger zou zijn dan piep je wel anders. Lekker laten gaan. We weten dat het er bij hoort maar we vragen er niet om! Ik hoop dat je nog wel kan genieten van je zwangerschap ondanks je kwaaltjes
 
Terug
Bovenaan