zwangerschapskwaaltjes verdwijnen??

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
ik ben nu 9weken en 4dagen zwanger... had voorheen steeds last van vermoeidheid, missleijkheid buikpijn en heftige emoties..
maar sinds een paar dagen is dit eigenlijk gestopt.. alleen nog een beetje moe..

is het normaal daat de kwaaltjes zo gauw weggaan... en hebben jullie dit ook..

eerst vond ik die kwaaltjes verschrikkelijk.. maar nu ze weg gaan word ik er toch een beetje onzeker van (het is ook nooit goed he)

hoe zit het met jullie kwaaltjes? wordt dat ook al minder?

liefs Femster

Hoi Femster,

Volgens mij is er echt geen pijl op te trekken.... De vorige zwangerschap was ik de 1e vier maanden kotsmisselijk en moest ik constant overgeven. Nu heb ik dat niet, maar ben ik weer doodmoe en heb het ijskoud...
Het is de ene dag erger dan de andere. Ook ik denk soms wel eens "Ik ben helemaal niet zo misselijk als de vorige keer...het zou toch niet mis zijn?" maar je weet het nooit....Ken ook zoveel dames die helemaal nergens last van hadden, anderen moesten aan het infuus omdat ze niets meer binnenhielden. Heb je al een echo gehad?

Liefs, Nanna.
7 + 5

Hee Femster,

Heel herkenbaar je verhaal.
Ook ik ben de eerste weken ontzettend slecht te pas geweest.
Heel veel hoofdpijn, misselijk, wazig en duf.
Nu zijn mijn klachten ineens een stuk minder aanwezig.
Gisteren zei ik tegen mijn man; oh jee dat zou wel eens een slecht teken kunnen zijn??? Wel ben ik nog steeds erg moe en heb ik het ontzettend koud (lees ik hier ook vaker)

In mijn situatie kan ik het ook anders verklaren.
Sinds 1 maart heb ik geen werk meer omdat mijn contract niet is verlengd toen ik vertelde dat ik me ziek ging melden tgv mijn zwangerschap (op advies van huisarts)
Ik zit nu al een week op 3 in huis en doe overdag niet zoveel meer.
Wellicht doet de rust mij goed!

Heb je binnenkort nog weer een echo?
Wij mogen 19 maart weer.
Op 5 maart hebben we al een prachtig hartje zien kloppen.

Groetjes Marieke
7+6 zwanger, 21 oktober uitgeteld.

hoihoi,

tja.. misschien zijn de kwaaltjes ook wel minder omdat ikzelf minder stress heb..
was eind februarie klaar met men opleiding.. maar laatste loodjes waren het zwaarst..
nu sinds een week lekker aan het werk.. heb nu een vaste baan.. dus daar ook geen zorgen meer over..

maar toch nog een beetje onzeker... aan de ene kant bang dat het misgaat.. maar aan de andere kant nog steeds optimistisch..

20maart pas 1e echo... duurt echt veeeel te lang vind ik.. ik ben dan precies 11 weken... (volgens mij)

groetjes Femster

Bij mijn eerste zwangerschap was ik alleen ziek zwak en misselijk tussen de 8e en de 11e week en toen was het eigenlijk over.

Ik ben het weekend 11 weken en heb sinds een paar dagen ook het idee dat het wat afneemt.
Ik was verschrikkelijk moe. Nu ik het aan iedereen heb verteld, afgelopen weekend, lijkt het alsof ik minder moe ben.
wel fijn, nu schijnt het zonnetje ook nog, dus nu kan ik echt gaan genieten.....

In week 6 begon de misselijkheid. In week 7 best erg. Nu in week 8 is het weer helemaal over. Ook de vermoeidheid lijkt minder te worden en ook de gevoelige borsten. Ik maak me nu ook druk of dat wel goed is. In week 7 wel al echo gehad met kloppend hartje.
Nu nog 2,5 week wachten op volgende echo. Dan pas durf ik het aan iedereen te vertellen. Nu alleen nog directe fam. op de hoogte gebracht.

Terug
Bovenaan