Zwangerschapskwaaltjes

<p>Heey allemaal,</p><p>Ik heb sinds vanochtend last van kramp in mijn onderbuik, soort menstruatie-achtige pijn. Ik las dat dit normaal is en komt door de groeiende baarmoeder. Nu heb ik ook al heel de dag een krampend gevoel in mijn bovenbenen. </p><p>Herkent iemand dit? :) ik heb namelijk nooit hierover gehoord.</p><p>Momenteel ben ik 5-6 weken zwanger.</p><p> </p>

Klinkt allemaal normaal hoor! De enige die ik zelf niet herken is de bovenbenen, maar wel al verschillende verhalen gehoord van allerlei soorten kramp soort-van-in-de-buurt zegmaar :p Ik zou me geen zorgen maken!

Heel herkenbaar! Ik heb ook sinds afgelopen donderdag heel erg veel krampen en inderdaad ook dat gevoel in m’n bovenbenen. Ik heb vandaag toch maar even de verloskundige gebeld en blijkbaar ja het heel normaal de buikkrampen komen bij mij inderdaad door de groei van de baarmoeder. Voor de pijnlijke benen had ze niet gelijk een verklaring maar ik hoefde me verder geen zorgen te maken. Ik ben trouwens 7 weken zwanger.
Wel fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben met van die pijnlijke benen, vond het een raar kwaaltje en kon er tot nu toe nog weinig over vinden.

Terug
Bovenaan