Zwangerschapskwaaltjes

Hi!
Ik ben nu 5 + 3 en vraag me af welke symptomen jullie hebben?
Ik heb 'nog' niet zo heel veel last overal van gelukkig, maar dit maakt me soms op een gekke manier toch een beetje onzeker.
Het is vast heel verschillend per persoon, maar ben er wel benieuwd naar...

Uitgerekend: 21 oktober, als alles goed mag gaan. ?
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En geen zorgen maken hoor, dat je nog niet zoveel voelt. Geniet ervan ;-). Bij mij begonnen de klachten tussen de 6 en 7 weken, als het hcg goed begint te stijgen. Tot die tijd voelde ik ook niets. Dus wie weet komt het bij jou ook nog. Of niet... Hoe dan ook, geen zorgen maken. Of je klachten hebt of niet, heftig of mild, dit zegt niets over of het een goede zwangerschap is. 
 
Gefeliciteerd!
Ik voelde toen niet zoveel hoor. Af en toe een beetje gevoelige borsten, en wat minder eetlust. Maar nauwelijks aanwezig. Pas vanaf 6 weken bij de eerste en 7 weken bij deze werd ik hevig misselijk. En dat ging over maar maakte plaats voor andere dingen. Mijn moeder voelde tot het derde trimester nooit veel. Heeft toch twee kinderen. Klachtjes zeggen niet zoveel. Iemand met veel klachten kan ook een miskraam krijgen. Geniet er nog even van dat je niet zoveel voelt. 
 
Ik ben nu 18 weken zwanger en buiten vermoeidheid, heb ik geen last gehad van kwaaltjes. Nu nog steeds klachtenvrij, dus kwaaltjes zeggen inderdaad niet veel!
 
Ik denk dat bij mij de misselijkheid rond die tijd wel begon, en daarvoor (rond NOD) had ik een paar dagen last van opvliegers die ik normaal nooit heb, maar die waren met 5 weken dus ook alweer voorbij. Wel last gehad (en nog steeds eigenlijk) van vermoeidheid in die eerste weken na NOD, maar pas met 6 weken begon de misselijkheid serieuzere vormen aan te nemen. Ik kon wel al slecht tegen de geur van koffie en de vieze luiers van mijn zoontje. En toen de misselijkheid begon af te nemen stond er alweer een hele parade aan nieuwe kwaaltjes klaar, maar het zegt allemaal niet zoveel. Zowel mijn moeder als schoonmoeder herkennen een heleboel van mijn klachten niet, terwijl ze in zo'n beetje elk lijstje van veelvoorkomende zwangerschapskwaaltjes staan. Het verschilt echt enorm per persoon hoeveel last ze heeft van welke kwaaltjes, als er al kwaaltjes zijn. Probeer ervan te genieten dat je er nu in elk geval (nog) niet door beperkt wordt. 
 
Hoi! Gefeliciteerd, wat leuk he! ❤ Ik ben inmiddels 10+1, en heb zelf de typische zwangerschapskwalen van het begin: Eerste symptoom gevoelige borsten, vanaf week 6 misselijk en heeeel moe. De pech hier is dat mijn zwangerschap begon met een fixe buikgriep, waarvan ik niet aansterk door de misselijkheid (kan nog geen flesje normaal opendraaien, haha) . Ik snap je goed hoor, maar zou nu heel graag even een van de vrouwen zijn die minder kwaaltjes heeft aan het begin. Het verschilt behoorlijk per persoon!
Geniet van je zwangerschap!
 
Dit is mijn 3e zwangerschap (22 weken nu) rn ik heb in al m'n zwangerschappen nooit echt kwaaltjes gehad. Soms wat vlagen van misselijkheid, maar nooit gespuugd, nooit afkeer van eten, nooit bandenpijn, nooit harde buiken naarmate de zwangerschap vorderde. Echt niks. Alleen tussen week 8-13 wat meer vermoeid en kon ik soms overal in slaap vallen..
De enige reden waarom ik wist dat ik zwanger was, was dat ik niet ongesteld werd. Maar dus nooit kwaaltjes gehad en nu toch 22 weken zwanger van een 3e dochter!♡
 
Dankjewel lieve dames voor jullie reacties en felicitaties! Jullie natuurlijk ook gefeliciteerd ?. Ben vandaag wel wat meer moe, vanmiddag plotseling in slaap gevallen ?.. en begin mijn onderrug erg goed te voelen nu.
Vind het allemaal nog zo spannend, kan niet wachten tot de eerste echo!

Liefs , ?
 
Terug
Bovenaan