zwangerschapskwaaltjes

hallo allemaal,

ik ben zwanger maar ik heb helemaal nergens last van ik ben niet misselijk heb geen pijnelijke borsten en nog veel meer dingen waar je last van kan hebben heb ik niet ben ook niet moe.
is dit normaal of hebben meerdere mensen dit gehad ik ben ong 5 weken zwanger.

alvast bedankt
groetjes angela
 
Hoi Angela, allereerst gefeliciteerd!
Wat niet is kan nog komen, meestal beginnen de serieuze kwalen ergens na week 6 (bij mij en omgeving tenminste), maar het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat jij een van diegefortuneerde vrouwen bent die nergens last van hebben...Ik hoop het voor je! Zwanger is zwanger hoor, zelfs al heb je geen kwaaltjes..!
Vergeet niet te genieten!

Grtz Muty
 
hallo angela,

gefeliciteerd met je zwanger schap meid.
ook ik had dit dat ik de eerste maanden nergens geen last van had maar juist vanaf week 15 t/m 18 had ik gigantisch last van zuurbrander. nu zit ik in week 28 en ben nu heel gauw moe...
dus geniet er lekker van dat je nu nergens geen last van heb het kan
altijd nog komen.
groetjes ilonka
 
hoi
gefeliciteerd met je zwangerschap.
och meid!! dat komt allemaal nog die kwaaltjes.....geniet nog maar. dat dacht ik ook in het begin, en met week 8 begon de ellende. maar het hoeft natuurlijk niet bij iedereen. hoop het voor jouw van niet.
succes verder en veel plezier
sandy 15wk
 
Hoi,

Gefeliciteerd! Geniet er nog maar even van dat je je zo goed voelt.

Natuurlijk kan het zo blijven, ik heb een aantal nichtje om mij heen die bijna net zover zijn als ik (36 weken) en die nergens last van hebben.

Ikzelf ben al die tijd al misselijk en doodmoe. Ik moest met 23 weken al halve dagen gaan werken en met 29 weken moest ik onmiddelijk stoppen omdat het kindje al helemaal ingedaald was, ik al ontsluiting had en de baarmoedermond al week aan het worden was.

De hormonen die de misselijkheid veroorzaken komen meestal rond 7 weken in een keer heftig om de hoek kijken en dat neemt na ongeveer 15 a 16 weken weer af.

Succes.

Sylvie
 
Hoi angela,
ik ben blij dat ik je bericht gelezen heb.Ik ben zelf 6 weken zwanger en heb eigenlijk ook nergens last van, dit in tegenstelling tot mijn eertse zwangerschap. Ik ga gewoon twijfelen of het allemaal wel goed gaat, maar laten we inderdaad maar gewoon genieten. Ik wens je een fijne zwangerschap toe..
 
Gefeliciteerd! Bij mij was er tot de 8ste week niks aan de hand. Daarna overgeven(de hele dag), opstipatie, huilbuienetc tot precies de 13de week. Nu 17 weken, en voel me opperbest. Succes en geniet ervan.
 
Hoi Angela,

allereerst gefeliciteerd. Ik ben 40!! weken en 3 dagen zwanger en ben nog geen dag zwak ziek of misselijk geweest. Ja, nu wat vermoeid en zenuwachtig wachten tot het begint, maar verder....Heb de hele zwangerschap geroepen als alle vrouwen zo zwanger mogen zijn dan doen we het allemaal met gemak. GEniet er dus van!!
 
Terug
Bovenaan