Zwangerschapskwaaltjes?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje. Zijn er ook vrouwen zwanger die helemaal geen kwaaltjes hebben gehad, zelfs geen gevoelige borsten? Nu weet ik wel dat het bij elke vrouw anders is, maar ik ben toch wel heel benieuwd.
Groetjes Net

Hoi net,

Inderdaad bij iedereen verschillen die kwaaltjes, maar ik had in het begin ook helemaal niks  het is  dat ik uiteindelijk een test had gedaan omdat ik nog niet ongesteld was geworden. En gelukkig heb ik nog steeds niet echt veel kwaaltjes, af en toe last van mijn banden en een beetje moe(lam). Gelukkig maar ik vind het prima zo.

Succes verders met de zwangerschap,

gtrz, kiertje 27wk5dg

Hoi Net,

Ik heb bij mijn eerste geen dag een kwaaltje gehad, geen pijnlijke borsten, niet misselijk, en ben 42 weken zwanger geweest.
Dat was deze keer wel anders, ik kreeg deze keer alles, misselijk, moe, sjacherijnig, bloedarmoede enzovoort, dus het zegt helemaal niks.

Geniet er lekker van zou ik zeggen..... en van Harte.

Groetjes, Angel    

Hoi hoi,

bij de eerste twee nergens last van gehad geen zere borsten gewoon lekker zwanger behalve op het laatst was het bij de eerste zwaar omdat ik echt log groot en mega was mar niet misselijk.
nou weer zwanger en ik ben misselijk heel bar de hele dag door en ik ben moe mijn borsten doen zeer en noem maar op.
Ik krijg alles nu wat ik bij de eerste twee niet gehad hen maar ik geniet met volle teugen van het zwanger zijn want het is het laatste kindje (is de bedoeling althans)
Geniet maar lekker van het zwanger wezen
Groetjes moeder van 2 kids en de derde op komst

hallo!
ook ik ben zwanger en herken me in je verhaal: ik heb nergens last van! Dat maakt het wel een beetje onwerkelijk allemaal, maar ik weet wel zeker dat ik zwanger ben :)
geniet ervan!

quote: Net1970 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2006 19:05:06'));

Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje. Zijn er ook vrouwen zwanger die helemaal geen kwaaltjes hebben gehad, zelfs geen gevoelige borsten? Nu weet ik wel dat het bij elke vrouw anders is, maar ik ben toch wel heel benieuwd.
Groetjes Net

Bij mijn eerste zwangerschap had ik echt helemaal nergens last van, nooit moe, nooit ziek of wat dan ook, ben met 4 wkn tot de uitgerekende datum met zwangerschapsverlof gegaan. Nu ben ik in verwachting van mijn 2e kinde, nou ik ben nu 14 weken en het is niets anders dan de hele dag misselijk en vermoeid zijn.
Iedere zwangerschap is anders.
Gr
Sas

Bedankt voor de reacties. Nu weet ik in ieder geval dat je niet altijd wat hoeft te voelen om zwanger te zijn.
Groetjes Net

Terug
Bovenaan