zwangerschapskwaaltjes

A

Anoniem

Guest
Ik heb 2 weken geleden getest en toen bleek ik zwanger te zijn. Had die week daarvoor al pijnlijke borsten en veel misselijk.

Morgen ben ik 6 weken zwanger maar de pijn in me borsten wordt steeds minder en de misselijke daar heb ik ook niet echt last meer van. Alleen nog een beetje 's avonds.

Maak me best ongerust, of het daar wel allemaal in de haak is.

teigertje

Je moet je niet teveel zorgen maken. Ikzelf heb er nauwelijks last van gehad. En ieder lichaam reageert er anders op. Ik denk dat een hoop vrouwen met je willen ruilen juist omdat je zo weinig last hebt. Geniet maar van je zwangerschap, want er zullen nog wel andere kwaaltjes komen.

Hoi teigetje,

Dat heb ik ook! Ben nu 4 weken 5 dagen en vorige week van alles voelbaar en merkbaar en nu dus veel minder. Maar ik denk dat je er ook aan went ofzo.. Ik heb nog wel steeds nergens trek in maar wel honger.. Voor de rest mn borsten zijn ook niet meer zo vol..

Wat voel jij wel en niet?

groet, Suza

Hai Suza,

Ik heb geen bijzonder trek zit eigenlijk eerder vol dan voorheen. En dat is wel even wennen. Maar ik eet nu ook een stuk gezonder en drink wat meer.
Buiten dat me borsten licht pijnlijk zijn heb ik afentoe buikpijn, met name 's nachts als ik me om draai ofzo dan schiet het er even in. En koud heel erg koud ook 's avonds overdag werk ik dus dan merk ik het niet.

Maar verders gaat gelukkig alles goed.

Groetjes

Hi,

Echt helemaal herkenbaar! Ik heb ook als ik te snel opsta of omdraai zo een pijnscheut. En ik ook niet zo veel trek.. haha, vind ik niet zo erg hoor, mogen wel een paar kilos af. Eet nu ook heel gezond dus..

groet Suza

hoi   ik had afgelopen zaterdag een test gedaan en bleek zwanger te zijn hihi geweldig man wel nog een prillen tijd kijken wat er gebeurt. ik ben ook totaal niet misselijk ja s avond ook alleen onwijze maagzuur maak niet uit wat ik eet of drink t word zuur hihi nou ja als dat t is en blijft ben ik wel gelukkige. heb al een kind en die zwangerschap ging ook niet over mane schijn hihihi geen kwalen maar een humeur van hier tot tokio hopen dat bij deze uit blijft hihi sucses dames

Terug
Bovenaan