zwangerschapskwaaltjes????????????

A

Anoniem

Guest
hallo daar allemaal...
ik wordt gek van mijzelf.
ik heb last van opgezette buik, vermoeidheid, last van beetje opgezette borsten, en pijnlijke tepels.
ook heb ik last van uit de grond ploppende puistjes terwijl ik die normaal heb in de menstruatie week, maar da durd nog een week, volgende week zondag hoort mijn ongesteldheid officieel weer te beginnen.

kan iemand mij helpen

groetjes 19 1

Hoi,

Als ik het goed begrijp is je NOD pas over een week... Zou wel erg vroeg zijn voor zwangerschapskwaaltjes, maar je weet nooit. Voor testen is het in elk geval nog veel te vroeg.

De klachten die je kan hebben als je pril zwanger bent kunnen lijken op klachten die je ervaart als je ongi moet worden en andersom. Soms kan je lichaam je ook aardig voor de gek houden...

Het enige dat ik je kan adviseren is afwachten.... als je op je NOD of als je echt overtijd bent nog niet ongi bent, dan zou ik een tesje doen. Pas dan weet je zeker of je zwanger bent.

Ik duim voor een positieve test over een week.

Groetjes Anoek
(36w3d zwanger)

hoi, eigenlijk zou je nog wat geduld moeten hebben, want als je negatief test weet je nog niets, maar ik had zelf hetzelfde, ik voelde heel duidelijk de zwangerschapstekens die ik bij m'n vorige zwschap ook had (das nog niet zo lang geleden, is helaas in 'n miskraam geeindigd) en ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was, al lang voordat ik kon testen. ik moest erg veel plassen, en ik voelde ook enorm m'n tepels. en idd ook puistjes op m'n voorhoofd. ik heb uiteindelijk een aantal dagen (waarschijnlijk 4) voor m'n ongesteldheidsdag getest en had een positieve test! ik voelde die kenmerken namelijk al zo'n 1,5 week, vandaar dat ik de gok genomen heb dat er al genoeg hcg te vinden zou zijn...en dat was zo!!!
succes!!
groetjes sab

Hai

ik reageer amper hier op de site maar op jouw bericht wil ik toch wel even reageren. Wij probeerden ook zwanger te worden (gelijk eerste keer raak) en ik had allerlei klachten na mijn ongesteldheid (laatste keer), dat begon ongeveer 1,5 tot 2 weken daarna al. Test was natuurlijk steeds negatief want het was gewoon nog veels te vroeg. Ik had zere borsten, menstruatiepijn, beetje misselijk en noem maar op. Mijn verstand zei dat ik gewoon niet zwanger kon zijn maar mijn gevoel zei van wel (bij de vorige zwangerschappen namelijk maaaanden over gedaan). Uiteindelijk een 2 tot 3,5 weken weken later gaf de test toch positief aan! Je lichaam kan dus signalen geven die met de menstruatie te maken kan hebben maar dus ook met de zwangerschap. Ik zou als ik jou was gewoon nog even geduld hebben...Maybe is het wel raak!

Succses er mee

hey bedankt voor jullie berihtjes,  wanneer je op internet gaat zoeken zeggen ze gemengd de ene site zegt ja dat zijn zwangerscaps tekenen, en de ander zegt weer van niet.ik ben er teveel mee bezig denk ik.

*s77 ik heb zelf ook een miskraam gehad in december de week voor kerst, ik was toen op dat moment 12 weken zwanger maar na een echo bleek dat het kindje met 9 wk is overleden.

hoe gaat het nu met jouw, ben je inmiddels weer zwanger of druk aan het klussen.

groetjes diana

Terug
Bovenaan