zwangerschapskwaaltjes?

hallo.
ik heb 2 weken geleden een mk gehad. een dag lang hefigs gebloed. helderrood zonder stolsels of buikpijn. de dag erop een echo gehad. ik was toen 4,6 weken zwanger. op de echo niets te zien.ik heb sinds de mk steeds meer verschijnselen. duizelig , buikpijn onderin wat naar mijn liezen trekt en hele zere borsten en mijn tepels prikkelen heel erg . ik kan er geen aanraking aan verdragen. is dit normaal?
groetjes

Hallo,
Wanneer heb je een nieuwe afspraak met de gyneacoloog? Ik zou nog eens vragen om een echo. Dan weet je zeker wat er aan de hand is. Misschien ben je nog zwanger! Allé ik wil je geen valse hoop geven, maar die verschijnselen duiden heel erg op een zwangerschap hé. Veel sterkte en laat iets weten hé.
Groetjes Isabelle

Ik heb dit zelfs ook meegemaakt na mijn miskraam alle zwangerschapshormomen had ik nog tot aan mijn menstruatie. Het is heel vervelend en zeer verwarrend zeker omdat je denkt dat je nog zwanger bent.
Ik wens je veel sterkte.

Groetjes Ingrid

heb je alleen die ene dag bloed verloren? ik heb nl ook een eenmalige bloeding gehad en ben nog steeds zwanger! wil je geen valse hoop geven natuurlijk,maar wie weet...

groetjes claudia

hoi . ja het was alleen op die donderdag heel hevigs. vrijdags in ene bruinig en daarna ging het weer over in dik witte afscheiding wat ik voor die bloeding ook had. op de echo werd er niks gezien ( ik was 4,6 weken zwanger ) en ik kreeg een brief voor de ha mee dat ik een abortus complete had gehad. maar de verschijnselen bleven en werden erger. ik geef nog borstbvoeding en nu kan ik het bijna nie verdragen aan me tepels.maar ik heb vandaag ( 2 weken na bloeding ) weer getest en weer dat streepje. weliswaar niet vet maar ik test nooit vet.
groetjes.

hoi
ik snap wat je bedoelt,vorige week met 4+2 ook bloedverlies gehad 1 dag als een menstr. dag 2 licht bloed/bruin verlies dag 3 bruine afscheiding toen was het over vandaag een echo gehad,
en er was niets te zien! een witte streep.maar nog steeds erg moe en gevoelige borsten.had nog een test liggen, hoopte dat die al vager zou zijn als er toch niets is,maar die was nog super positief (zo'n streep die je graag op je nod dag ziet)hopelijk word het met enkele dagen minder.
gr jessy

Terug
Bovenaan