zwangerschapskwaaltjes

wat voor kwaaltjes hebben jullie?

ik merk dat ik exteem moe ben kan de hele dag wel slapen
en heb ontzettend veel zin in frikandel speciaal terwijl ik geen curry en geen uitjes lust heel apart haha
misselijk word ik van koffie dus dat heb ik maar even aan de kant gezet haha

Ik ben zelf ook erg moe. Ik ga daarom ´s middags lekker samen met m´n zoontje een paar uurtjes slapen. Ik geef ook nog borstvoeding, dus dat vreet natuurlijk ook energie.
Verder wat last van gevoelige tepels en een late toeschietreflex (waar m'n zoontje dan erg boos om wordt, haha)
Ik heb 's avonds ook enorm opgezette darmen, het gevoel dat ik helemaal opgeblazen ben.
Misselijk ben ik gelukkig (nog) niet.

Hoi,

Ik ben zelf ook heel snel moe.. Lag vrijdagavond om half 8 al op bed en had s'middags ook al geslapen. Verder soms misselijk en last van me borsten. En eten ja dat kan ik ook goed maar word nog van niks misselijk..

Ik ben misselijk toch in de avond en dan is het weg.
Word vooral misselijk van vleesgeuren, bleghh.
Ben gek op fruit en moet niet veel meer hebben van snoep, koek en chips. Voorheen snoepte ik veel haha.

En nog steeds last van gevoelige/opgezwollen borsten.

En ontzettend moe.
Kan normaal nooit langer uitslapen dan 09.00, maar als ik de tijd heb, slaap ik wel uit tot 12.00.
en had vannochtend de kinderen naar school gebracht, daarna boodschappen gedaan en ben daarna gelijk op de bank in slaap gevallen tot 20 minuten terug.

ik heb last van een opgezette buik in de avond en als ik in bed lig krijg ik meestal wat buik pijntjes /ongi gevoel af en toe misselijk maar niet heel de dag door soms in de avond .
maar vanmorgen nadat ik mijn meisje naar school had gebracht op de fiets werd ik ook ineens heel erg misselijk ik dacht even oh oh nu ga ik overgeven maar gelukkig niets.
weet wel waneer ik niets voel ik me ook erg onzeker voel raar is dat toch. maar goed we hebben vertrouwen er in .

Haha volgens mij zitten er ook veel kwaaltjes tussen onze oren....net zoals dat je dingen denkt te voelen als je misschien zwanger bent..
Ik heb alleen zere borsten en hele gevoelige tepels verder niks eigenlijk ja beetje moe afentoe maar daar had ik wel al vaker last van haha.

Liefs

Moe, misselijk en een opgeblazen gevoel hier. Hoort erbij he meiden.
M'n buik begint nu al wel bol te staan (ben nu 5 weken en 4 dagen). Ik had gelezen dat dat komt doordat de hormonen je darmen opblazen ofzo. De eerste keer begon de boel met 10/12 weken pas bol te staan. Dat beloofd wat!
Gelukkig heb ik er deze keer geen last van dat ik geen chocola meer lust zoals de vorige keer ;)

@ Meonly

Wohw je buik nu al bol.. ik ben 4w en 6dgn vandaag.. en volgens mij zie je nog niks aan mijn buik. Behalve dat opgeblazen gevoel maar dat heb ik niet constant gelukkig.. meestal na het eten..
Ik merk nu wel dat ik meer en sneller honger heb.
Ze zeggen ook dat vanaf de 2e zwangerschap je buik sneller groeit..
Normaal heb ik altijd 1 week in de maand giga trek in chocola! Dan eet ik heel wat weg. Maar nu gewoon afentoe eens..

Liefs

Terug
Bovenaan