zwangerschapskwaaltjes?

Nou, ik had last van lage bloeddruk maar dat gaat nu gelukkig weer goed. Hoop alleen dat ik geen kwaaltje erbij krijg.... vandaag net een gluclose-tolerantietest gedaan. Nu maar hopen dat ik geen zwangerschapssuiker heb.
 
Ik heb niet heel last van kwaaltjes. Heb wel eens dagen dag ik gewoon geen puf heb om iets te doen, en dagen dat ik energie voor 10 heb. Ik heb ook geen zin in de warme hap maar had dat normaal ook nooit zo :) lichamelijk gaat alles goed, ben nog niet veel aangekomen ong. 2 1/2 tot 3 kilo, buik zit nog niet in de weg. Enkel last van mijn bekken als ik veel geslenterd heb of na het werk. Maar das nog makkelijk vol te houden.

Ik vind het nog heerlijk gaan zo!
 
Jij nog nergens last van Denise?

En hoe was je uitslag op de glucose intolerantie test Loeki?

Ik heb zo nu en dan wat meer last van mijn rug, maar dat is door mijn hypermobiliteit altijd een zwak punt geweest. Ik ben pas 2 kg aangekomen dus daar ligt het ook niet aan. Enige echte klacht is carpaaltunnel syndroom. Heel naar.... zeker tijdens het klussen (wat nu mijn fulltime bezigheid is), ik moet zo'n beetje iedere 10 minuten de verfbrander of schuurmachine wegleggen omdat ik ze niet meer vast kan houden van de pijn. Maar ja, het móet af want ik weet uit eigen ervaring dat klussen met een kind geen handige combi is.

Ach ja... Er zijn ergere dingen moet ik maar denken! Met bekken instabiliteit zou ik waarschijnlijk nog verder van huis zijn!

Verder gaat mijn zwangerschap tot nu toe super!!!
 
Nou, als ik zwangerschapssuiker blijkt te hebben krijg ik binnen nu anderhalve week een telefoontje van de gynaecoloog. Als ik niks te horen krijg, is het goed en krijg ik het pas bij de volgende afspraak te horen.

Hoop dus dat ik niet gebeld word.

Dat klusgebeuren laat ik over aan mijn vriend over, heb af en toe ook geen puf en val na en dagje werken op de bank in slaap.

 
Ik heb last van maagzuur en van me bekken heel erg al . Ik ben ongeveer 4 kilo aangekomen . Ook ben ik snel moe bij het fietsen . Ik eet super slecht lage bloedruk en ijzer .

Maar gelukkig mag ik niet klagen ik ben er nog elke dag erg blij mee .
 
Gaat de laatste paar dagen goed....
Op nog af en toe de vermoeidheid na...
Gister konijnenhok afgebroken en toen had ik daarna wel last van mijn onderrug dus dat was ff teveel...
Verder veel plassen en af en toe bekkenpijn.
Ook fietsen is zwaarder dan ik dacht maar goed dat ik niet zo van fietsen hou Hihi...wel probeer ik de kortere stukjes op de fiets te doen en anders maar lopend met fiets aan de hand....
 
Lijkt toch dat we allemaal wel snel onze ruggen voelen en toch wat sneller moe zijn he.. ook wel logisch natuurlijk!
Ik heb zelf eigenlijk nergens last van... wel een lage bloeddruk, maar dat was juist goed zei de VK. En voelde gisteravond ook wel mijn onderrug.. maar ja, werk ook wel erg veel... heb ook het ene moment energie voor 10 en het andere moment lig ik helemaal dood op de bank hihi. Brandend maagzuur heb ik ook als ik uiteten ben geweest, iemand daar een tip voor??
Ooh en wat betreft de onderrug, probeer eens een buikband! Ik heb m sinds vandaag om en het voelt een stuk steviger zeg maar! Wel fijn hoor!
En ik ga ook niet meer klussen!! Mogen de mannen doen :p
 
Terug
Bovenaan