Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zwangerschapskwalen blijven toenemen na missed abortion
Vorige week dinsdag heb ik de diagnose missed abortion gekregen bij de gynaecoloog, nu wist ik dat je je zwanger kan blijven voelen tot dat de vrucht uit je lichaam is, maar is het ook normaal dat de kwaaltjes toenemen?
He vera, wat ontzettend rot voor je! Heel veel sterkte!!!
Ik heb nog ander halve week last van kwalen gehad na mijn miskraam... De ene dag meer last dan de andere dag! Bij mij bleken er nog restje te zitten die via curettage verwijderd zijn... Daarnaar waren de kwalen weg!
Ik heb nog geen druppel bloed verloren, morgen echo om te kijken hoe en wat.
Vorige keer verloor ik eerst bloed en toen op de echo gezien dat het hartje niet meer klopte. Nu na tien weken zwangerschap nog geen hartje gezien en dus wachten tot het bloeden begint, had alleen niet verwacht dat de klachten zouden verergeren
Wat ontzettend jammer vera. Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen. Ik ben 24 augustus gecuretteerd toen er geen hartje te zien was. Zelfs geen foetale delen. Zou 8,5 week moeten zijn en had al wat echo's gehad.
Na de curettage heb ik nog 10 dagen flink kwaaltjes gehad. En dan was bij mij alles al schoon gemaakt.
Wat ontzettend naar zeg. Bij mij is drie weken terug met 11 weken een missed abortion geconstateerd (hartje gestopt na ongeveer 9,5 week ), en namen de kwaaltjes ook nog gewoon toe. Pas vanaf na de curretage zijn de symptomen minder geworden, maar nog steeds niet helemaal weg. Heel veel sterkte de komende periode. Het is toch erg heftig om mee te maken.
Heeft een van jullie enig idee hoe lang het duurt voordat hcg compleet uit je lichaam is verdwenen? Ik vind deze 'wachtfase' tot ik weer ga menstrueren erg lastig!
Bij mijn vorige miskraam duurde het drie maanden voor ik weer ongesteld werd. Bij een miskraam blijft het hcg ook nog een poosje in je bloed dus een zwangerschapstest doen heeft dan geen nut helaas.
Gelukkig beginnen bij mij de klachten nu af te nemen, morgen moet ik beginnen met de cytotec en woensdag een echo om te kijken of alles schoon is.