Zwangerschapskwalen en werk...

Ik ben echt zo beroerd sinds afgelopen Vrijdag, weet bijna niks binnen te houden en voel me ontzettend gaar, er komt niks uit m'n handen..echt alles is teveel.. Ik kan hele dagen slapen en heb absoluut geen trek in eten.. Maar..... ik zit ook nog met m'n werk! Aangezien nog niemand het weet en het zo vervelend is om me ziek te melden weet ik gewoon niet wat ik moet doen.. Ik sta voor een groep demente zorgvragers, die behoorlijk wat energie vergen, maar dat heb ik niet!:( Ik weet waar al deze kwalen vandaan komen natuurlijk maar dat weten mijn collega's (nog) niet, voel me dan ook zo'n enorme zeur om me ziek te gaan melden... Pfft, ik weet het gewoon niet..... Hebben jullie hier ook 'last' van??

Liefs Esje
 
Gelukkig begint het hier te minderen (ff afkloppen..)
Maar de vorige keer was ik ook zo ontzettend ziek. Ik heb me toen gewoon ziek gemeld. Er is een arboarts langs geweest en toen die mij aan vaatdoek zag was het al genoeg hahahaha
Heb toen 2 weken in bed gelegen en ineens klaarde het weer op!!!

Evt tabletjes aan huisarts vragen. Daarmee gaat het niet over, maar die hebben me wel door de afgelopen 2 weken gesleept. Ik heb nu ook druppels van dr vogel en die halen ook de scherpe kanten eraf. Helaas is het ook gewoon een kwestie van uitzitten....

Heel veel succes!!!
 
Ik heb ook zetpillen gekregen van de huisarts. Bij de vorige zwangerschap was ik ook zoooo misselijk en aan het spugen en heb ze toen op aanraden van de huisarts genomen en het verlicht echt een stuk. Ik heb er nu nog 3 rondlopen en dan kun je gewoon niet zoveel rusten, dus vorige week weer gebeld. Ik ben nu ondanks die pillen nog 's ochtends heel misselijk, vooral als ik de avond ervoor heb gewerkt. Maar ik weet zeker dat het zonder nog erger was. We zitten nu allemaal zo'n beetje op het hoogtepunt van de misselijkheid, na 10 weken zakt het af, nog even volhouden met z'n allen!
 
Ik heb ook tabletjes en zetpillen van arts gekregen..heten emesfene. Avonds moet ik ze al innemen. Nu voel ik me smorgens nog seteds misselijk maar kom niet tot spugen...zo kan ik nog wel werken. maar herken wel dat het pittig is. Wil het ook nog niet op werk vertellen en rustig aan doen kan gewoon niet...succes
 
Hoi,
Ik ben de afgelopen twee weken ook superberoerd geweest. Vijf dagen bijna continu gespuugd, ik hield nog geen water binnen. Uiteindelijk was het zover dat de huisarts echt vond dat het moest verbeteren en dat ik anders naar het ziekenhuis moest voor uitdroging. Gelukkig ging het net vanaf dat moment beter.
Voor mij was er geen keus meer, ik kon echt niets meer. Dus ik heb het eerlijk tegen mijn baas verteld.
Ik heb wel medicijnen gekregen. Eerst emefasene zetpillen, maar die hielpen niet voldoende. Nu heb ik promethazine. Schijnt het sterkste te zijn dat je mag hebben als je zwanger bent. Niet echt een aanrader want je wordt er megasuf van. Maar ik houd nu in ieder geval weer wat binnen en kom weer een beetje bij. Hopelijk kan ik volgende week weer werken.

Sterkte!
 
Terug
Bovenaan