Zwangerschapskwalen trekken weg...

<p>Hoi allemaal,</p><p>Momenteel ben ik 5 weken en 4 dagen zwanger. Voorheen had ik wel kwalen dat ik me niet lekker voelde (zoals het heel warm hebben, veel honger) en menstruatie achtige krampen.</p><p>Maar sinds gisteren merk ik vrij weinig dat ik 'zwanger ben'. Natuurlijk is dit heel fijn! Maar aan de andere kant maak ik me dan wat zorgen, vooral omdat die krampen weg zijn etc.</p><p>Ik verlies geen bloed, alleen veel witte afscheiding.</p><p>Herkent iemand dit?</p>

Hoi hoi,
Ik heb het zelf al in meer topics hier over aan gegeven.
Ik ben nu zwanger van onze 2e en heb helemaal niet de bekende zwangerschapskwalen gehad.
Niet misselijk, moe, pijnlijke borsten, wel wat kramp.
Je lijf beschermd de kleine door meer afscheiding aan te maken, hier had ik bij mijn 1e ook last van.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij zorgen bel gewoon je verloskundige.
Groetjes Siska

Ik ben nu 36weken zwanger en heb in mijn hele zwanerschap  wat gevoelige borsten gehad  en honger. Verder heb ik geen kwaaltjes niks gehad .
Dus zo min mogelijk kwaaltjes is alleen maar heel fijn. Geloof  mij maar  en mijn zwangerschap  loopt  ook super  goed.
Dus hopelijk stelt dit je een beetje gerust dat je moet proberen  te genieten van je zwangerschap  zonder je druk te maken over je kwaaltjes .
Maar dat is natuurlijk makkelijker  gezegd door een ander. ? dat snap  ik
Fijne zwangerschap  gewenst ?

Onthoud inderdaad maar dat weinig of veel kwaaltjes niks zegt over de gezondheid van je kindje :). Sommige mensen zijn hartstikke misselijk en inderdaad je hormonen doen dan het werk, maar dit kunnen ze ook prima doen zonder dat je misselijk of ziek bent gelukkig.
Zoals hierboven al gezegd wordt, lekker genieten zo lang je weinig kwaaltjes hebt! Ik ben vanaf week 7 tm 21 hondsberoerd geweest en voel me nu pas weer een beetje mens. Count your blessings ?

Hoi hoi
Ik herken het heb zelf in week 4/5 last gehad van harde buik en een opgeblazen gevoel dat trok weg en nu had ik af en toe kramp in mn onderbuik kracht zelf van het oprekken  baarmoeder (geen idee of dat al zo vroeg begint) maar ben nu 6 weken en heb verder nergens last van af en toe moe maar of dat van de zwangerschap komt of van het werken dat weet ik niet
Moet zeggen maak me wel een beetje zorgen ivm de miskraam vorige keer toen had ik het zelfde wil niet zeggen dat dat nu ook zo is maar wegens vorige keer wel die gedachte

Terug
Bovenaan