zwangerschapslegging...

He meiden,
ondanks dat ik pas 8 weken zwanger ben gaan mijn zomerbroeken en rokjes al een beetje knellen. Tjsa, het buikt blijkbaar wat sneller uit bij een 2e!
Maar ik ben dus op zoek naar een betaalbare zwangerschapslegging die ook nog eens goed zit. Wie heeft er tips?
Ik zag ze nl. al bij prenatal maar die waren iets van €20 per stuk, Vindt ik toch wel een beetje prijzig. Dus tips zijn welkom!

uhm...ik denk dat je voor 20 euro echt een heerlijke legging heb hoor! Ik heb er ook een gehad een zwarte en die heb ik zo vaak gedragen. Die zat het lekkerst van alle broeken!
Ik denk dat het zijn geld waard is!

Groetjes Babybelle

hai hai,
tja wat eerder een buikje hé? ook wel weer leuk toch?
was juist ff ondertussen op hm.com aan t kijken en dacht kijk ff voor je!
Daar een legging voor 12.95, maar weet niet hoe ie zit enzo hoor.
Maar idd denk dat een duurdere legging het geld ook wel waard is, vooral als je em nu al aankan!

Geniet van je zwangerschap!
gr. Saskia.

Ik heb dus wel die legging bij de prenatal gekocht. Omdat je hem van de winter ook kan dragen met laarzen eronder. Dus ik vond het het geld wel waard.

Haha, bij de derde is het helemaal erg. Ik kan nu al geen enkele broek meer aan!

Nou, ik ga morgen in mijn lunchpauze wel even kijken wat ze nog bij prenatal hebben hangen qua leggings. Ik kan op zich mijn rokjes nog wel aan maar mijn gewone leggings zitten gewoon te strak. En dus loop ik nu alleen nog maar in spijkerbroeken, die zitten nog redelijk. Niet lang meer denk ik... Heb inmiddels al her en der wat zwangerschapskleding gekocht en geleend, alleen de legging mist nog. Oja, ga ook nog even bij miss etam kijken wat ze daar hebben.
Bedankt in ieder geval voor jullie reacties!

En toevallig zag ik vandaag bij de hema dat ze ook een positielijn hebben en daar hadden ze een zwarte legging die er goed uit zag. Die heb ik gekocht, hij was iets van €15,- ofzo. Nou nog op zoek naar een grijze....

Terug
Bovenaan