zwangerschapslingerie?

Kunnen jullie ook geen leuke, stijlvolle of sensuele zwangerschapslingerie vinden? Winkel na  winkel kom ik iedere keer de lingerie van Anita of Noppies tegen. Waarom is er geen mooie lingerie voor zwangeren? Of bezoek ik soms de verkeerde winkels? Als ik aan de verkoopsters vraag of ze geen mooie lingerie hebben, dan krijg ik steevast het antwoord dat er geen vraag naar is! Je voelt je al anders als je zwanger bent, misschien een stuk onzekerder en dat krijg je alleen maar van die oma bh en slips! Niet alleen onprettig voor je zelf maar ook voor je partner!

Als we Kim van den Burg,  marketingmanager van Ten Cate, mogen geloven kiezen zwangere vrouwen vooral voor basic ondergoed! Ben ik nou gek? Als je gewent bent, zoals ik, mooie lingerie voor je zwangerschap te dragen, dan wil je dat toch ook juist tijdens de mooiste periode van je leven?

Graag wil ik dan ook jullie ervaringen weten. Hebben jullie wel mooie zwangerschapslingerie gevonden? Hebben jullie wel of geen behoefte aan mooie, stijlvolle of sensuele lingerie? Als er wel mooie lingerie zou zijn, zouden jullie die dan ook kopen? Een bh van Anita kost ook al 35,00 euro! Zou voor iets mooiers en stijlvollers meer willen uitgeven?

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!
Veel liefst, Charlotte
 
Hoi,

Als dat er in grote maten (vanaf F) zou zijn, en als het betaalbaar zou zijn wel! Maar met een grote maat is er gewoon niks leuks te krijgen. Ik heb in Arnhem (op winkelcentrum Kronenburg) uiteindelijk voedingsbh's (35 euro) gevonden die goed en stevig zaten. Het zijn super degelijke dingen, maar er is gewoon niks anders te krijgen. Die van Anita zitten mij niet lekker of stevig genoeg.

Groetjes, Kat
 
Verschrikkelijk he!!!! Alleen maar oma apparaten en dan ook alleen maar in zwart of wit, zelfs niet in een leuk kleurtje! Wit maakt het helemaal verschrikkelijk als het van die grote lappen stof zijn, dus loop je al die maanden in zwart....
Ik ben in mijn vorige zwangerschap al flink op zoek geweest naar leuke zwangerschapssetjes, niet te vinden. Inderdaad Anita, Noppies of Hema... Die laatste valt al af, want daar wil je niet in lopen behalve als je gaat sporten. Lekker veel keuze dus.

Als iemand wel leuke setjes heeft gevonden, hoor ik het ook graag!

Groetjes, Michele
 
Ik weet niet waar je woont, maar bij Wala aan de Zaanweg in Wormerveer hebben ze een heel uitgebreide collectie.
Probleem blijft natuurlijk dat het beter is geen beugels te dragen, dan komt je in het algemeen toch in de minder leuke BH's terecht.

Succes met zoeken!

Ink
 
Terug
Bovenaan