zwangerschapslusten

Hebben jullie ook in 1 keer trek in vreemde dingen?
Hier valt het nog mee.
Maar merk wel dat ik gek ben op zuur. Augurken...hmmm heerlijk.
Ook naturel chips vind ik erg lekker, maar dat probeer ik een beetje te beperken!

Niet in vreemde dingen, gewoon trek in heel veel eten.... Erg jammer want het ging zo goed met weinig aankomen en ik had vandaag weer een vreetbui....

groetjes MAris

Normaal had ik altijd wel trek in chocola, nu taal ik er niet naar. Ben gek op stampot rauwe andijvie, dropjes vind ik ook errug lekker, maar probeer er zoveel mogelijk vanaf te  blijven. Ik heb erg aanleg om te groeien en  wil proberen dit zoveel mogelijk te beperken, maar ga nu toch wel echt groeien. Dus  rauwkost eten.... maar ook dat smaakt me gelukkig wel goed.

Ik heb ook steeds trek in zout, maar ja ook niet goed....

lfs Mick

26wk, 8/9 kilo gegroeid  

Hi,

Had het toevallig nog met mn over dit onderwerp. Ik eet minder dan eerst, oftewel ik zit eerder "vol", vooral 's avonds. Maar, ik geef wel eerder toe aan mijn lusten zoals een lekkere twix of iets anders lekkers. Ben normaal al n zoetekauw maar nu nog meer.
Zure dingen vind ik niet lekker, nog steeds niet. En heb meer zin in Hollandse pot...

Ben al 10 kilo aangekomen dus das best veel maar mn buik ziet er ook wel uit alsof ik een tweeling krijg of al veel verder ben. Dat wordt nog wat want ik ben slecht 1.65m.... ;-) Tis blijkbaar erfelijk want mn moeder had dat bij haar 2 zwangerschappen ook maar goed, zij is stuk langer dan ik. We zullen zien!

Greets Janneke

Hoi.

Ik heb juist veel minder trek en zit ook veel sneller vol. Soms moet ik echt bewust eten want dan zou ik aan 2 mandarijntjes 's avonds ook genoeg hebben.
Ik ben dan ook weer een kilo afgevallen. 6 kilo nu in totaal. Morgen toch maar eens over praten met de gyn.

Groetjes Minke (24 wkn +2 dgn)

Heb nu ineens ook enorme trek in alles wat los en vast zit,.. Gewoon honger! Zoek echt de kastjes af whahaha!

Ik ben dus ook erg benieuwd wat donderdag de weegschaal bij de VK aan zal geven hahaha grr..

Esmé mv Kay en ???

(24 wk zwanger)

HOI NOU IK KAN NOG STEEDS ETEN WAT IK  LEKKER VINDT EN DRINK OOK VOLLE MELK IN PLAATS VAN HALF VOLLE. EET ELKE AVOND ALS IK ZE IN HUIS HEB TEMINSTE CHOCO PUNTEN IJSJES DUS STUK OF 4 NA HET WARM ETEN BEN NU DENK IK 3/4 KILO BIJ GEKOMEN WAS 58 EN NU 61 EN HALF OF NU NET 62 DUS VALT MEE MET DE AAN GEKOMEN KILO'S. EET  OOK BIJNA ELKE DAG WEL VEEL CHOCOLADE EN KOEKJES. OOK FRUIT EN SÝVONDS EEN BORD GELE VLA MET SLAGROOM OF YOGURT OF DUBBELEVLA EN OOK SOMS MET FRUIT ERIN.

Terug
Bovenaan