zwangerschapsmand

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik kom van het forum zwanger worden en mag ook hier hopelijk snel meedoen, maar ik had toch al een vraagje....
een vriendin is zwanger en nu wilde ik haar verrassen met en zwangerschapsmand met voor elke week van de zwangerschap een klein cadeautje (zoals sokjes, rompertje, pot augurken, doosje rennies etc.)
Kennen jullie dit en zoja hebben jullie nog wat ideetjes voor me?

Groetjes Janne

Hoi, wat een leuk idee!
Ik ben zelf inmiddels moeder van een dochter van ruim 9 mnd. Je kunt er bijv ook zwitsal mama bij in doen. Borstencreme-buikcreme enz. Veel plezier met het maken van de mand  en succes met zwanger worden!
groetjes, Anne

Wat een leuk idee. Als je spullen bij prenatal aanschaft krijg je daar ook het tijdschrift wij bij voor niets. Eventueel wat dextro voor als ze iets in haar mond moet hebben ivm de honger. Een schrift/dagboek om alles van de zwangerschap in bij te houden.
succes,
              sterretje

hoi

bedankt voor de snelle reacties
meer ideetjes zijn altijd welkom, maar het begin is gemaakt.
ik vertel nog niet hoe het is geworden want ik weet niet zeker of mijn vriendin hier ook weleens meeleest.

groetjes janne

Npg een paar ideetjes, rol beschuit, pakje rose/witte en een pakje blauw/witte muisjes. tissues voor de kraamtranen, zo'n leuke vrolijke box tissues. Echt een super leuk idee van je en s6 ermee.

Groetjes Inge

Terug
Bovenaan