zwangerschapsmasker en zelfbruiner

Hoi meiden,

Ik heb tijdens mn vorige zwangerschap last gehad van een zwangerschapsmasker. Dat is voor een deel weggetrokken maar ik ga natuurlijk deze zomer voor geen goud de zon in.

Natuurlijk zie ik er nu uit als een bleke dweil en wil er wel een beetje gezond bijlopen.

Heeft 1 van jullie ervaring met een zelfbruiner en welke? Of zou je daar ook vlekkerig van opdrogen? Of hebben jullie andere tips?

Bedankt!

groetjes Roos
 
hoi Roos,

Ik heb zelf gebruik de zelfbruiner van L oreal sublime bronze melk en nu heb ik die nieuwe van Garnier Ambre solaire. Zit in een spuitbus. Ik heb ook de gezichts en hals doekjes genomen (apart te koop voor eur 0,75) Heb er geen vlekken mee gekregen en het bevalt goed. Natuulijk ga ik liever onder de zonnebank, maar dat durf ik dus ook niet. Het is dus een goed alternatief!

groetjes karin
 
hoi roos

ik heb vorige week een aantal dagen in de zon gezeten en al goed bruin geworden en nog geen vlekken.Maar ik gebruik ook een zelfbruiner sinds ik zwanger ben en danwel Delial natural bronze.Ik kies voor maxi brown maar ze zijn er ook lichter deze vlekt ook niet alleen goed je handen wassen.Succes
 
Hoi Hoi

Ik ben nu al 39 weken en gebruik heel mijn zwangerschap al zelfbruiner speciaal voor het gezicht van nivea,hij word heel mooi bruin,alleen als ik het opgesmeerd heb ga ik even met een watje langs de wenkbrauwen,neusvleugels,haargrens en mond,dan weet je zeker dat je daar geen donkerdere randen krijgt,gewoon ff een tip voor je!!groetjes!!!
 
Hoi Roos,

Die spuitbus van Garnier ambre solaire kun je niet op je gezicht smeren, daar zijn dan de doekjes voor, die je los erbij kan kopen.
Die eerste die ik noemde van L oreal kun je wel op je gezicht smeren, maar ikzelf vind de spuitbus lekkerder en de doekjes makkelijker smeren.

groetjes
 
Terug
Bovenaan