Zwangerschapsmasker/pigment vlekken

<p>Hi lady’s,  Vorige zwangerschap ook lichtelijk een zwangerschapsmasker gehad, ging na de bevalling gelukkig helemaal weg.  Nou paar dagen zon en this weer terug? nou vind ik het op m’n wangen, voorhoofd en neus niet zo erg heb ook wat sproetjes en staat niet gek. Maaar die SNOR! ?? Ik vermijd de middag uren zon, gebruik dagcrème met factor 30(loreal) en op m’n bovenlip factor 50 van de kids, het mocht niet baten.  Nou lees ik veel over “skin bleach” en dat je het daarmee ook weg krijgt. Dat dit niet zo goed is weet ik wel, azijn en citroensap al geprobeerd, geen tot weinig effect.  Iemand hier ervaring met zwangerschapsmasker? Skin bleach? Of andere producten waar je het mee weg krijgt?  Alvast bedankt ☺️ Liefs wanhopige mama met snor?❤️</p>

Ik denk dat je het beste skincare tegen hyperpigmentatie kunt gebruiken. En misschien een peeling bij een goede huidtherapeut? Ik heb een pigmentvlek onder mijn oog. Die werd tijdens de zwangerschap erger maar trok daarna inderdaad redelijk snel weg. (Toen was de zomer ook over). Nu zie ik dat hij inderdaad weer terug begint te komen. Snap dat je het vervelend vindt!

Terug
Bovenaan