Zwangerschapsmasker

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik weet dat je vlekken in je gezicht kunt krijgen van de zon tijdens zwangerschap (zwangerschapsmasker) maar weet iemand of dit dan alleen op je gezicht ontstaat of ook op de rest van je lichaam? Daar kan ik namelijk geen duidelijke informatie over vinden. Ik lees alleen over gezicht, niet de rest van je lichaam..</p><p>Wij gaan namelijk vanavond op vakantie naar Albufeira en ik ben 25 weken zwanger. Nu snap ik dat ik niet de hele dag in 30 graden zon kan gaan liggen en dit ga ik ook niet doen, maar vroeg me af als we een excursie gaan doen of naar een markt, kan het dan kwaad dat de zon op me lichaam schijnt? Ik heb wel speciale zonnenbrandcreme mee tegen een zwangerschapsmasker en doe een petje op.</p>

Hallo, volgens mij ontstaat het alleen op je gezicht maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik heb gewoon volop gezont in het begin van mijn zwangerschap, uiteraard wel ingesmeerd met factor 20 of 30. 
Ik geloof niet dat iedereen kans heeft op een zwangerschapsmasker maar meer personen die al pigment in hun gezicht hebben of als je huid er gevoelig voor is. Ik denk dat je je dus niet super druk hoeft te maken, goed insmeren zou voldoende moeten zijn. Maar ik bied natuurlijk geen garanties?

ik heb een zwangerschapsmasker opgelopen bij de zwangerschap van mijn eerste kindje. Gewoon in nederland, in het voorjaar, bij de eerste zonnestralen. Het was lekker weer, je weet wel, 1 van de eerste keren dat je weer zonder dikke trui buiten kan zijn. niet over nagedacht, lekker bij mijn ouders een bakje koffie in de zon gedronken zonder in te smeren en zonder pet of hoed op...
Ik heb het echt in alleen in mijn gezicht, niet op mijn armen. Volgens mij heet het ook niet voor niks zwangerschapsmasker en is het echt alleen in je gezicht.
Ik zou me gewoon goed insmeren en tijdens en altijd een pet of hoed dragen als je buiten bent.

Geen zorgen, ik was 25 weken op sicilie in juli en heb nergens last van. Smeer je goed in en draag een pet op het heetst van de dag. Volgens mij is het zwangerschapsmasker niet beperkt tot je gezicht (want is volgens mij extra pigment onder invloed van hormonen), maar daar heb ik nog nooit iemand over gehoord. Een zonnebrand speciaal voor het gezicht is wel fijn!

Ik heb het in mijn gezicht en decolleté... 
Helaas heeft smeren met factor 50 daar niet tegen geholpen.. :(
En zo'n streep over m'n buik. Die is ook behoorlijk donker, maar of dat komt door het lopen in m'n bikini dat ie zo donker is, of omdat dat bij die streep hoort, weet ik niet

Terug
Bovenaan