zwangerschapsmasker

Ik heb veel in de zon gezeten vorige week en heb nu een lekker bruin tintje. Maar nu vraag ik me af... als ik zwangerschapsmasker zou krijgen wanneer zou zich dat na het zonnen moeten gaan ontwikkelen? met een paar dagen of pas na een week??
Wie o wie weet het??
Ik ben namelijk best bang dat ik het nu ook krijg (eigen schuld dan natuurlijk!)
 
Hoi, Ik sta onder jou met ook een vraagje over zwangerschapsmasker. Ik heb begrepen dat je er aanleg voor moet hebben.

Ik heb een makkelijke huid die heel snel bruin wordt. In de winter is ie een beetje gelig. Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik in week 12 op vakantie in Griekenland en ondanks dat ik meestal een pet droeg kleurde ik heel snel. Toen ik na de vakantie weer wat op ging bleken zag ik tot mij grote schrik dat er wat vlekken achterbleven.

Vooral naast mijn ogen en op mijn linkerwang. Achteraf had ik die vlekken ook al gezien (het lijken op ouderdomsvlekken) toen ik nog bruin was maar toen viel dat niet op. Na mn zwangerschap zijn ze iets bleker geworden dus das misschien een schrale troost. Probeer maar een beetje voorzichtig te zijn, ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt,

groetjes Roos
 
Terug
Bovenaan