Zwangerschapsmassage

Hallo Meiden,

vrijdag krijg is een heerlijke zwangerschapsmassage ( ok dat denk die heerlijk gaat zijn hahaha)!! Ik ben nu 28,3wk zwanger. Kan er zo naar uitkijken. Heb het tijdens mijn vorige 2 zwangerschappen nooit laten doen. Las in een tijdschrift over zwangerschapsmassage en ben gelijk opzoek gegaan naar een salon bij mij in de buurt en wat denk je een paar straten verderop is iemand die zwangerschapsmassages geeft!! Hoop dat hij het een beetje kan!! Want dan zal ik er deze zwangerschap vast nog wel vaker komen!! Dus aankomende vrijdag ga ik lekker ontspannen!!
Iemand van jullie ervaring met zwangerschapsmassage??

Groetjes Anne
.
 
Geen ervarinng mee, heb er wel van gehoord, maar ik vraag me af wat er zo anders is aan gewone massage of als je zwanger bent,
laat het eens weten als je geweest bent?
 
Ja ik zal jullie even berichten!

Een zwangerschapsmassage is meer een ontspannede massage, en gericht op de lichaamsdelen die het tijdens een zwangerschap iets zwaarder te verduren hebben.

Groetjes Anne
 
Ik heb het tijdens mijn vorige zwangerschap ook een aantal keer gedaan en vond het heerlijk. De baby werd er ook heerlijk rustig van en mijn dikke enkels vonden het ook best lekker zo tegen het einde ;)
 
Terug
Bovenaan