Zwangerschapsondergoed

Heey meiden

Zit ff met een probleem...
Ik draag altijd strings en af toe boxers...maar het wordt nu toch echt te klein.. Krijg striemen en de boxers doen al pijn als ik ze aan heb zo vervelend...
Nu vroeg ik me af of jullie enig idee hebben waar ik leuke, goedkope Zwangerschapsondergoed kan krijgen...
Heb nu xl dus zal moeten overgaan op xxl of nog groter grr... En dat met maar 5kg gegroeid waarvan toch het meeste in mijn buik zit..

Hai Cloewja.

Ik denk dat ik daar binnenkort ook aan moet geloven! Ik draag ook altijd string maar merk dat het echt niet meer lekker zit. Ik heb gister een beetje zitten rond snuffelen op internet en ook op de online site van de Hema, daar staat ook positie ondergoed op. Denk dat ik binnenkort daar maar wat van ga bestellen ofzo.
Kosten 9 Euro per onderbroek (vond ik nog vrij duur)
Voor na de bevalling haal ik maar gewone (grote) onderbroeken bij de Zeeman ofzo, daarna trek ik ze toch nooit meer aan.

Laat je het nog even weten als je wat hebt gevonden?

Liefs Lynn.

Dat zwangerschapsondergoed van de HEMA draag ik al sinds ik drie maanden onderweg ben en het zit echt heerlijk. Echt goedkoop is het inderdaad niet, maar ik merk dat het mijn nu toch wel serieus groeiende buik ook heel lekker ondersteunt. Heb er zes gekocht en was gewoon wat vaker. Ik zeg:doen! Ander voordeel: het is lekker warm....

ik draag hipsters. Die zitten onder mijn buik. dus knelt het niet. En heb ze 1 maat groter gekocht dan ik normaal heb. Vorige zwangerschap kon ik die tot het einde aan. Want dat ondergoed van de hema vond ik ook erg duur!

Hey,

Ik heb van mijn vorige zwangerschap nog positieondergoed liggen. En dat kan ik nu weer gebruiken.
Maar ik vind de onderbroeken van Noppies het lekkerst zitten!
Het is echt geen gezicht als ik die onderbroeken aan de waslijn hang het zijn net tenten alleen de stokken ontbreken nog hahaha!
Als ik je een tip mag geven de onderbroeken van Noppies zitten echt heerlijk!
Ze gaan ook over je hele buik heen en dat vind ik wel prettig aangezien ik bij de eerste een keizersnee heb gehad kan ik op dit moment geen gewone onderbroeken verdragen ivm het litteken.
Je hebt ze ook van Ten Cate maar die vind ik te strak zitten die heb ik aan het begin van mijn zwangerschap gedragen.

Suc6!

Liefs San

Totaal niet sexy, maar ik heb de Hema boxer zwangerschapsondergoed. Ik draag ze al heel lang want het knelde enorm en ik kreeg er buikpijn van. Het zit ideaal, maar totaal niet mooi. De prijs heb ik er dan wel voor over. Ik heb er drie en was ze gelijk zodat ik er gelijk weer 1 heb.

Je moet wel gewoon de maat nemen die jenormaal hebt anders zijn ze te groot. Ze houden er rekening mee dat je zwanger bent. Mooi ondergoed kun je bij livera/hunkemuller en prenatal krijgen. Succes ermee.

Haai,

Ik heb de afgelopen 3 maanden goedkope shorts gekocht in een maatje groter, dat werkt nog redelijk... strings vond ik al heel snel niet fijn zitten. En nu wacht ik op een aanbieding bij hema, zodat ik de zwangerschapsonderbroeken daar kan halen. Ben niet zo van het heel vaak wassen, dus met 3 of 4 red ik het echt niet... lastig!

Als je het fijn vindt om strings te blijven dragen, hebben ze ook speciale zw -strings, ook bij hema. Noppies zal vast ook fijn zijn, maar is denk ik nog prijziger ?

Succes, het is best een gezoek hè. Sokken is ongeveer het enige dat je gedurende je zwangerschap niet opnieuw hoeft aan te schaffen :)

Groetjes!

Terug
Bovenaan