zwangerschapspyama's

<p>Hallo</p><p>Ik ben nu  ruim 10 weken zwanger van mijn eerste kindje en ik ben op zoek naar pyjama's.<br />Ik ben op dit moment echt de koukleum  zelve en ben dus op zoek naar pyjama's  met lange mouwen en broeken.<br /><br /></p><p>Ik vind echter amper betaalbare pyjama's! ik ga echt geen pyjama kopen van 40 euro veel te duur voor mij met alle kleding die ik er ook nog bij moet kopen.<br />Hoe doen jullie dat? hebben jullie tips?</p>

Je zou kunnen kijken voor grote heren pyama’s. Bij de zeeman bijvoorbeeld. Of een zwangerschapslegging met een basis shirt met lange mouwen. Dit rekt wel mee.
Ik heb de hele zwangerschap alleen 3 zwangerschapsleggings gekocht vam bonprix, wellicht hebben ze ook pyama's. Verder hebben alle jurkjes/vesten prima gepast. Ik ben nu 35 weken zwanger

Je zou gewoon een basic mama longsleeve kunnen doen met een dunne joggingbroek? Dat kan ook n gewone zijn.. die top kan je dan ook nog later aan, als t te warm is?

Ik vond de echte zwangerschapspyjama's veel te duur. Dat geld besteedde ik liever aan een leuk jurkje ofzo. Maar ik slaagde goed bij de Primark, Love to Lounge lijn, die lekkere zachte rekbare pyjama's en dan een maat groter dan ik normaal heb. Dat heb ik tot het laatst kunnen dragen en droeg ik ook graag in de kraamweken. 
Ik had ook zwangerschapsleggings. Eerst voor onder jurkjes, maar die droeg ik hoogzwanger in het voorjaar ook gewoon onder tshirts (ja ook de straat op, met de sandalen van mn man, daar gaf ik niet meer om ?) of die pyjamatops van Primark. 

Heb bij beide zwangerschappen gewoon me eigen maat van de zeeman aangehad. Raken wel beetje uitgerekt op gegeven moment maar ff op 90 wassen en ze zitten weer redelijk. Ze zijn geloof ik 10 euro dus daarvoor kun je eventueel ook wel weer nieuwe halen na de tijd

Ik had van die flanel pyjama’s met jasje met knopen. Zijn ook handig als je eventueel borstvoeding wil gaan geven. Heb gewoon eigen maat gekocht want vallen ruim en draag ze nu jaar na de bevalling nog steeds. Bij de zeeman hebben ze die altijd wel en ook vaak in de folder van kruidvat

Bonprix/c&a enz. Gewoon de normale stretch-katoen pyamas. Specifiek zwangerschaps gedoe heb ik niks ? ben nu 34 weken en nog steeds gewoon mijn eigen kleding aan gelukkig. Sommige dingen gaan dan niet meer zoals meeste van mijn jeans broeken. En ik moet wel echt mijn langere tops aan anders hangt de onderkant van mijn buik bloot ? ik ben mt 44/46 btw. Is gewoon fijn nu in dit seizoen is nog veel laagjes. Jurk op legging of wijde blouse, broek met jasje en sjaal enzenz. Wel ben ik voor de bevalling nu aan het zoeken wat geschikt zou zijn qua pyjama outfits want mijn hormonen zorgen nu juist voor hitte, en ik verwacht erna het erg koud te hebben. En het moet ook praktisch zijn in de voor-na zorg. Wellicht kun je dat in je zoektocht combineren tot de perfecte pyamas zodat je niet straks onnodig weér geld uit moet geven. Succes ??

Terug
Bovenaan