Zwangerschapsring ?

<p>Goedmorgen dames,</p><p>Ik heb een vraag!</p><p>Ik moest maandag plots een (inwendige) echo laten maken i.v.m. steken in mijn buik, (de verloskundige wilde een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitsluiten). </p><p>Ik ben pas 5 weken zwanger, en verwachtte eigenlijk niet zoveel van de echo omdat het zo vroeg/pril is. Nu zei de verloskundige dat ze een duidelijke zwangerschapsring zag. In mijn enthousiasme dat er daadwerkelijk iets te zien was op de echo, was ik helemaal vergeten te vragen wat dat nou eigenlijk is.</p><p>Mijn vraag is nu; zou iemand mij uit kunnen leggen wat een zwangerschapsring is, en is het normaal dat in deze "ring" nog niets te zien is met 5 weken?</p><p>Groetjes!</p><p> </p>

Je kan het altijd even opzoeken, met 5 weken een zwangerschapring zien en een dingetje wil in elk geval zeggen dat het op de goede plek zit.

Volgens mij is dat de dooierzak toch? Waarom niet je vk bellen en het nu vragen? Daar zijn ze voor. En vaak hebben ze liever dat je ze belt dan gaat googlen 

Terug
Bovenaan