Zwangerschapsstreep geslachtsbepaling

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben nu bijna 16 weken zwanger en heb een lichte zwangerschapsstreep tot aan mijn navel boven mijn navel loopt hij nog verder maar nog een stuk lichter dan de onderste streep. Nu lees ik op internet dat dit erop zou kunnen wijzen dat ik in verwachting ben van een jongetje. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Mijn voorgevoel zegt een jongetje maar we moeten nog even geduld hebben tot de 20 weken echo.</p><p>Groetjes.! </p>

Hoi!  Altijd spannend dat wachten haha, wij hebben met 15 weken al een geslachts echo gedaan omdat we het wilden weten. Maar ik moet zeggen, ik heb geen streep over mijn buik. Nu 37 weken en in verwachting van een jongentje. Dus denk dat het heel erg per persoon verschillend is. 
Succes met de spanning!! 

Ik had met mijn zoontje een donkere streep tot aan mijn navel. Nu ben ik in verwachting van een meisje en geen streep te bekennen. Denk dus echt dat dat ook hoort tot de meerdere bakerpraatjes.
Enige waar ik iets uit kon halen was de nub theorie tijdens de 12 weken echo.

Succes met de spanning van de laatste weken voor je erachter komt!!

Hallo 
Ik had een donkere streep vanaf mijn bovenbuik, over me navel naar me scheenbeen. En was in verwachting van een jongetje. Maar denk dat het per persoon verschild 

Ik ben in verwachting van ons 2e zoontje (36 weken), nooit een streep gehad :D denk dat je toch echt even moet wachten tot de echo :D

Terug
Bovenaan