Zwangerschapsstreep ?!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben blondje en zit nu in ronde 3. Mijn laatste menstruatie was vorige week zondag begonnen, maar was  nu maar 2 dagen in plaats van 6/7 dagen (VREEMD). Ik ging er dus vanuit dat  het deze ronde niet was gelukt en ga naar ronde 3. Daar had ik me ook bij neergelegd.  
Nu heb ik sinds 2 dagen een donkere streep (iets donkerder dan mijn huid) vanaf mijn navel tot aan mijn schaamstreek, lijkt wel een zwangerschapsstreep. Heeft iemand dit ook gehad of nog steeds en kan dit alleen als je zwanger bent. Ik beeld me het niet in, want mijn vriend ziet het ook ?!
Kan iemand mij hier iets over vertellen ? Via google wordt ik ook niet wijzer.

Liefs Blondje

heb je al een test gedaan, want ik lees wel vaker dat je een streep kan krijgen als je zwanher bent

Ik zou nu gelijk een test doen haha

ik zou er ook een test tegenaan gooien als ik jouw was, dan heb je zekerheid

groetjes linda

Blondje, meid,
ik zou er een test tegenaan gooien, je weet het maar nooit, en dan weet je ook meteen waar je aan toe bent, zit je ook niet meer in de stress.
succes meid.

Hallo dames,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vanmiddag toch maar een test gedaan, om de twijfel weg te nemen. En.... jawel, negatief. Nu weet ik zeker dat het afgelopen ronde niet raak was en gaan we door naar ronde 3.

Liefs

Hai Blondje83,

Ik wist helemaal niet dat dit fenomeen een naam had, maar ik was pas bij de acupuncturiste en die zei dat ik ook een streep op mijn buik had. Het betekent dat je lijf en met name je buik (interne organen) moe en uitgeput zijn. Het schijnt bij zwangere vrouwen voornamelijk in het laatste trimester voor te komen. Ik had een streep omdat ik al jaren een beetje chronische diarree heb, daar wordt je buik blijkbaar ook moe van .

Succes de volgende ronde!

Terug
Bovenaan