Zwangerschapsstreep??

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje, was net op het december forum aan het lezen en daar ging het over striemen!
Die heb ik gelukkig niet!!! Maar ik heb wel een "zwangerschapsstreep". Een streep vanaf mijn navel ongeveer naar beneden toe. Je leest altijd maar over striemen maar hier eigenlijk bijna nooit over.
Op het einde van mijn zwangerschap zag ik dat ineens en hij zit er dus nog. Is wel wat lichter geworden en valt niet zo erg op hoor.
Ik vind het ook niet zo erg, het bewijs voor mijn dochtertje later!! Dat ze echt in mijn buik heeft gezeten! Hahaha! (gek idee trouwens he, vinden jullie niet??)

Oh ja, en mijn vraag was dan (): Hebben meer van jullie dit???

Haha, dat was mijn topic op het december forum!

Ik heb geen zwangerschapsstreep. Alleen striemen dus, en echt overal: borsten, bovenbenen, buik, taille (net of ik nu nog een geweldige taille heb, haha).
Ok, ik heb er wel een geweldige dochter voor terug, maar ik zou het echt graag kwijt zijn. Aangezien ik nog echt een buikje heb komt soms mijn trui of shirt iets boven mijn broek uit en dan zie je dus allemaal strepen. Geen gezicht!

Maar er zullen er toch wel meer zijn met een zwangerschapsstreep? Lijkt mij ook een fraaier gezicht dan die striemen....

Groetjes,
Natasja

Ja hoor ik die streep ook nog steeds!!
Niet zo heel donker meer, hij wordt steeds lichter, maar hij zit er nog. Geen idee hoelang dat blijft. Maar goed, idd een leuk aandenken....
Groetjes Bloem (mama van Jeffrey 29-11-06)

Ik heb ook zo'n streep. Hij valt niet eens zo erg op, maar zit er wel nog steeds.

Dan ook maar de volgende vraag:
Hebben jullie er ook nieuwe beharing bijgekregen?
Daar waar die streep zit, zijn bij mij extra haren gaan groeien. Net of m'n schaamhaar nu verder door naar boven loopt zeg maar...

En nog een heel andere plek: op m'n kin vind ik ook af en toe haartjes. En dan niet van die donshaartjes, want die zal iedereen wel hebben, maar dikkere haren. Ze zijn bij mij ook nog donker van kleur (zeg maar zwart), dus ik trek ze er maar gewoon uit. Zo veel zijn het er nou ook weer niet.
Ik dacht dat die ook wel weer weg zouden gaan, maar ik heb ze dus nog steeds...

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Ja, die streep heb ik ook nog. Al wel een stuk lichter dan toen ik nog zwanger was. Striemen heb ik gelukkig niet.
Hmmm, die haartjes op je kin kunnen wel eens komen omdat je hormonen nog niet op orde zijn.... gaat als het goed is wel weer over.

Hoi,
Ik had ook een zwangerschapsstreep, die is al weer weg. Ook bij mijn 1e zwangerschap had ik dit en is dit ook geheel verdwenen. Volgens mij gaat dat meestal gewoon helemaal weer weg.
Groetjes, Chrisja

hey!!!

Ik heb ook zo'n streep en overal striemen!! Dus het gaat dubbelop bij mij!!!!

Terug
Bovenaan