Zwangerschapsstreep

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, ben alles hier nog aan het ondekken maar geloof dat ik het hier wel leuk vind. Ik ben 8 weken zwanger van mijn derde kindje, oudste 2 zijn 6 en 8 jaar. Is dus al een tijdje geleden waardoor alles wel nieuw lijkt.
Volgens mijn laatste menstuatie ben ik 8 wkn en 3 dgn zwanger maar aangezien ik na 6 dgn nog een negatiefe test had moet het bijna wel korter zijn.
Ik heb al vanaf 6 wkn een bruine streep over mijn buik, wie heeft dat ook en vanaf wanneer hadden jullie hem, vind het nl best wel snel.

hi,

de test geeft niet aan wanneer je zwanger bent, er word gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. het fet dat de test nog negatief aangaf kan zijn omdat je lichaam nog niet zoveel zwangerschapshormoon in je lichaam kon vinden. dus ik zou toch uitgaan van 8 weken en 3 dagen en anders even een clear bleu proberen. (of ach, binnen nu en twee weken krijg je je eerste echo en die kan je ook duidleijkheid geven.

maar over de streep, ik weet niet wat wel en niet vroeg is, bij mijn kindje heb ik het nooit gehad, mischien omdat je al twee kindjes hebt dat je lichaam al weet wat er komen gaat en dus wat sneller is...

gefeliciteerd met je zwangerschap

ik heb ook nog geen streep, wel al een buikje. Ben nu 7w2d zwanger, als ik het moet rekenen van af mijn eerste dag van mijn ongi dan ben ik week verder, maar omdat mijn cyklus 35 dagen duurt, moet ik een week van afhallen ( zei de vk tegen mij) , maandag heb ik een echo, dus ben benieuwd of het klopt

Hey hey,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik heb nu bij 22+4 weken nog geen streep op mijn buik. Terwijl ik bij de zwangerschap van mijn zoontje al een streep had met 16 weken.
Dus wie weet komt hij nog en misschien ook niet we zullen wel zien.

Groetjes

Terug
Bovenaan