Zwangerschapsstreep...

Hoi dames,

Vroeg me af of jullie ook een zwangerschapsstreep op jullie buik hadden en zo ja of die al weg is?
Bij mij zit hij er namelijk nog, niet dat ik het erg vind hoor maar ik dacht altijd dat deze na een paar weken na de bevalling weer weg trok.

Liefs Kim

Hey Kim,

Allereerst van harte gefeliciteerd nog met je verloving!!! Geniet er van en alle leuke voorbereidingen! Wel heel bijzonder dat jullie kleine dat mee mag maken :)

Ik had ook een zwangerschapsstreep en deze is nog heeeel licht aanwezig. Wordt steeds minder, dus zal wrs wel verdwijnen. Weet eigenlijk niet hoe het 'normaal' zit met die strepen. Volgens mij gaan ze wel helemaal weg.

Liefs J

Hej Kim,

Bij mij zie je het nog een klein beetje onder mn navel.

Lekker genoten van het zonnetje?

Ben ook begonnen met Lars zijn letters! Vind je lim groen ook leuk? of echt alleen grijs en blauw? Legerprint?

xxx

Vrij normaal dus dat hij er nog zit...

@Jacqueline, dankjewel!! Heb ook echt zin om alles te gaan regelen en vooral jurken te gaan passen :)
Is altijd al een droom van me geweest.
En een mooi pakje voor Lars, maar dat komt pas volgend jaar natuurlijk. Zie hem al helemaal lopen, klein hummeltje :)

@Esther, heb heerlijk genoten van het zonnetje! Echt super lief dat je die letters aan het maken bent. Vind lime groen ook erg leuk, maak er maar wat van. Komt vast goed!

XXX

Hier geen ervaring met die streep...
3 Zwangerschappen en nooit die streep gehad...
Dus ook geen idee hoe lang dat normaal duurt voordat ie weer weg is...
Vast voordat je gaat trouwen ;-)

Liefs Brigitte

ik had een hele lichte maar die is eigenlijk niet meer zo goed te zien omdat ik 2 keer per week onder de zonnebank ga..

wel zit ik helemaal vol met striae! pff verschrikkelijk..

groetjes

Terug
Bovenaan