zwangerschapsstriemen

binnenkort ga ik weer beginnen met smeren,proberen de straie tegen te houden.
De vorige keer gebruikte ik de creme van vichy,die heeft wel wat(niet alles tegengehouden).Nu wil ik wel wat anders gaan proberen wat minder duur is,heeft iemand nog tips?alvast bedankt

groetjes

ik heb van zwitsel een creme
het heet voor mama

deze houd de houd soepel etc

zit pas op 10 weken dus kan niet zeggen of het werkt maar denk probeer het tube is rond de 10 euro

groetjes yvet

Olijfolie. Daar zit een lading vitamine E in en dat werkt heel goed tegen littekenweefsel. Of anders gewone vitamine E creme, die kan je bij De Tuinen ed kopen.

Olijfolie dat is wel een hele goede tip in deze fase, want daar zit tenminste geen parfum in. Ik kan die luchtjes van al die cremes en olietjes echt niet verdragen op het moment.

Normaal gesproken gebruik ik de huile tonic van clarins, maar die lucht, ik word er niet goed van op het moment!

Nou ik ben bij mijn vorige zwangerschap flink aan het smeren geweest, maar helaas heeft het echt niks geholpen. Mijn buik zit echt helemaal vol met straie. Dus ik smeer nu alleen als ik onder de douche weg kom. Er zal misschien nog wel wat meer straie bij komen nu. Helaas.

Liefs marielle

Denk net als Marielle dat we er niet veel aan kunnen doen. Het enige voordeel dat je hebt door te smeren is, dat je misschien een beetje bijdraagt je huid in goede conditie te houden, maar volgens mij helpt een dure creme dan niet beter dan de niveapot. De doorbloeding door het smeren en de goede vochtbalans is het enige dat eventueel wat doet.. Heb de nodige littekens van de vorige 2zwangerschappen. Deze zal me er ongetwijfelt nog een paar opleveren..

x Taraneh

Ik twijfel ook aan dat smeren hoor. De vorige keer had ik tot een week voor mijn bevalling een strakke buik en toen ging hij toch kapot...gelukkig valt het in de bikinibroekjes zone maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het best balen vond.

Maar lekker smeren hoor als je daar een goed gevoel bij hebt! Kwaad kan het iig niet. Er zijn best wat smeersels te koop die beweren striae tegen te gaan.

Ik heb gister cremes (1 voor buik en 1 voor borsten) gekocht van etos, staat inderdaad "mama" op, alleen daarom al vond ik het leuk om te kopen haha.
een vriendin adviseerde te smeren zelf heb ik zoiets van baadt het niet dan schaadt het niet, ik zie wel.

Terug
Bovenaan