Zwangerschapssuiker & vakantie

<p>Hallo allemaal,</p><p>Deze week helaas te horen gekregen dat ik zwangerschapssuiker heb. Nou hebben wij voor begin augustus (Dan ben ik zo'n 28 weken zwanger) een roadtrip door Tsjechië geboekt. We gaan met onze eigen auto, hotels zijn wel allemaal al geboekt.</p><p>Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die ondanks de suiker op vakantie zijn gegaan. En hoe ze dat, praktisch gezien wb eten, hebben aangepakt. Ik ga dit ook nog met de diabetesverpleegkundige overleggen, maar ben benieuwd of er ervaringsdeskundigen zijn ?</p><p> </p>

Hi!
Ik kreeg een tijdje geleden ook te horen, zwangerschapsdiabetes. Heb zelf maar 3 of 4 weken iedere dag 4x mijn waardes bij hoeven houden. Nu nog maar 2x per week omdat ze altijd heel stabiel waren. Ik mocht ook weer terug naar de verloskundige.  Ik hoefde niet anders te gaan eten dan dat ik al deed.
Wij zitten nu in Noorwegen ook een rondreis met eigen auto. Merk er weinig van dat ik er hinder van ondervindt. Ik beweeg hier meer, drink meer en let op koolhydraten. 
Succes!

Terug
Bovenaan