zwangerschapssuiker, blaasontsteking wie weet er meer van af?

A

Anoniem

Guest
Mag ik ook een vraagje stellen?

Mijn suikergehalte is nu 4 keer gemeten, 2 keer te hoog en 2 keer prima.

De 1ste keer via mijn vinger 4.2 (prima) toen suikerdrankje en uur wachten en daarna 2 buisjes bloed. uitslag 7.8 (wat hoog)

Vandaag urine heen gebracht, zat suiker in urine en was erg troebel. uitslag boven 10 maar 's avonds via vingerprik 4.2

Ik snap er werkelijk niets meer van.

Nu moet mijn urine op kweek gezet worden en kan ik het maandag inleveren, vanwege de vlokken en troebelheid. Ik moet ongeveer een week wachten op de uitslag.

Ik had vanacht heel erg last van links in mijn buik, richting de lies, echt extreem veel pijn, veel heftiger dan bandenpijn. Wat is dat dan?
Ik dacht eerst ween (maar dat kan natuurlijk niet) de pijn werd wel steeds erger en heeft zo'n 15 minuten geduurd. (een beetje zo'n pijn als erge kramp in je kuit)

Mijn arts vroeg of ik dikke vingers had? Nee dus!! Het kon ook stuwing zijn zei hij, maar ik moest langs komen als ik last bleef houden.

Ik vind het zo onduidelijk allemaal.

Groeten, Linda

Hoi Hoi, volgens mij word jij nu op meerdere dingen gecontroleerd, Dat je suiker sávonds lager is dan overdag kan aan heel veel dingen liggen als jij bv overdag 3 boterhammen eet met een glas melk en later wat cola drinkt of sirooplimonade kan jou suiker een flinke piek krijgen en op andere tijden bv voor je avondeten kan je suiker juist weer heel laag zijn omdat je koolhydraten nodig hebt. Dit noemen ze schommelingen en vandaar dat je de suikercurve hebt moeten laten prikken om te kijken hoe je lichaam reageerd na dat [vieze] suikerdrankje.

Troebele urine lijkt meestal op een blaasontsteking heb het zelf net achter de rug na 2 kuurtjes.Ik had toen ook pijn in mijn onderbuik maar had geen last bij het plassen maar je lichaam kan heel anders op een blaasontsteking   reageren omdat je zwanger bent uit de pijn zich vaak anders zei mijn gyn. tenminste.

Vlokken in je urine en dat je arts graag wil dat je belt als je vocht vast gaat houden zijn juist weer symtomen van beginnende zwangerschapsvergiftiging.

Ben benieuwd wat de uitslag is van je urine, zo te horen wil je arts alles uitsluiten nu die het op kweek heeft gezet en mocht er iets zijn ben je er ruim op tijd bij in je urine zien ze al heel snel als er iets niet goed is, als je echt kwalen gaat krijgen ben je al verder.

Met behulp van een dietiste is je suiker trouwens prima op peil te houden hoor en als je echt suiker hebt zal je arts je die binnenkort wel toewijzen. Veel succes en maak er een zorgeloos weekend van!!liefs Mono

28 weken zwanger van onze tweede!!

Terug
Bovenaan