Zwangerschapssuiker overgenomen door de GYN

Hoi meiden,

Net terug uit het zh. gesprek me mijn gyn gehad. Hij neemt de casus over van de verloskundige. De kleine loopt 2 weken voor op de groei volgens de verloskundige! Tegen ons vertelden ze dat hij iets groter was dan gemiddelt... Ivm dat ik bijna flauwviel van de week en ik last van jeuk heb zelf gevraagd voo een dagcurver bleek de eerste 11.9 te zijn en de tweede 9.3! Veelste hoog.. in eerste instantie wilde de gyn even wat onderzoeken afwachten maar na deze cijfers nam hij het over.

Morgen moeten we weer naar het ZH voor een echo, afspraak met dietiste, afspraak met internist en afspraak met diabetusverpleegkundige! Volgende week weer een afspraak met mijn gyn..

Aan de ene kant fijn dat het nu allemaal in het ZH in de gaten gehouden word maar de schrik zit er wel even in.. eigenlijk gaat het de gehele zwangerschap wel goed en nu dan de laaste weken word het iets minder. verder niet veel te klagen..

Een tip als je iets denkt te hebben laat het echt onderzoeken!!

Denk dat we onze Bink deze maand nog wel kunnen verwachten..

Liefs Laurie

Hej! wat vervelend allemaal. Hoe was je echo? Heb je de afspraken al gemaakt? Is er iets duidelijk over dat je misschien eerder mag bevallen? Beterschap! Groetjes,

He joh wat vervelend.
Maar ja je hebt wel duidelijkheid, en dan weet je dat je geklaag gegrond is.
Hopelijk krijg je meer zekerheid over wanneer de kleine kan/mag komen zodat je er een beetje rekening mee kan houden.
Succes!!!
liefs Fiona

Ik kom van het februariforum en ben ook bekend met zwangerschapssuiker. Bij de tweede heb ik het ook gehad. Bij mij is toen de diagnose met 31 weken gesteld en ik had dezelfde hoge waardes als jij hebt. Achteraf ben ik gewoon met 39w6d bevallen van een mooi klein kindje, 3525 gram. Ik ben wel op dieet gezet en dat sloeg bij mij goed aan. Daarom hoefde ik ook niet onder controle van de gyn te blijven. Hopelijk gaat dat bij jou ook lukken, zodat je niet hoeft te gaan spuiten. In ieder geval heel veel sterkte met alle ziekenhuisbezoekjes de komende weken.

Terug
Bovenaan